שתף קטע נבחר

מרצים בחיפה יבשלו מלגות לסטודנטים

המרצים בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה יבשלו, הדיקן יגיש - והכסף שייאסף בארוחה יועבר למלגות לנזקקים

סטודנטים מתלוננים לא אחת על הקושי במימון שכר הלימוד לאוניברסיטה. בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה מצאו דרך יצירתית להתמודד עם המצב הכלכלי שפוגע גם בסטודנטים, ועם המחסור במלגות. המרצים החליטו לבשל ממיטב מאכליהם עבור הסטודנטים בערב מיוחד, שכל הכנסותיו יוקדשו למלגות לסטודנטים נזקקים.

 

כל הוצאות הבישול וקניית המצרכים - על חשבונם של המרצים. המלצר באירוע יהיה לא אחר מאשר דיקן הפקולטה ולצידו מרצים נוספים מהסגל הבכיר. עד כה נמכרו למעלה מ-75% מהכרטיסים לאירוע - כאשר מחיר הכרטיסים עומד על בין 30 ל-70 שקלים.


ד"ר אורן גזל מבשל לקראת האירוע (צילום: מיכאל טפליצקי)  

 

האירוע הוכתר בשם "פוד-פרופסור", והוא יופק כולו על ידי אנשי הסגל ומועצת הסטודנטים. המרצים הבטיחו שהמאכלים עצמם יהיו חלביים, ברוח חג השבועות המתקרב וכי באירוע יוגשו גם מנות כשרות, אשר יבושלו בביתו של משגיח כשרות מוסמך.

 

דיקן הפקולטה, פרופ' עלי זלצברגר, אמר: "האירוע משקף את הרוח הקהילתית של הפקולטה, בה חברי הסגל האקדמי והמנהלי והסטודנטים משתפים פעולה גם בעניינים אחרים - אקדמאים ולא אקדמאים, וכן את דגל המעורבות החברתית, אותה נושאת הפקולטה.

 זוהי עוד יוזמה ייחודית לפקולטה למשפטים בחיפה, שמחדשת מאז הקמתה את החינוך המשפטי והמחקר בתחום המשפט בישראל"

 

יו"ר מועצת הסטודנטים, חן שמילו, ציין כי הוא רואה חשיבות גדולה בכך שהפקולטה אינה מסתתרת מאחורי המצב הכלכלי, על מנת להימנע מחלוקת מלגות אלא מוצאת פתרונות יצירתיים, אשר מסייעים לרווחת הסטודנטים וגם תורמים לאווירה החברתית בפקולטה.

 

חלק מהמרצים תרמו ספרים, מפרי עטם, אשר יוגרלו בין הסטודנטים שירכשו כרטיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוכרים כרטיסים
צילום: מיכאל טפליצקי
מומלצים