שתף קטע נבחר

ברק על לבני: תראו מה שתסכול ומרמור עשו לה

בזמן שיו"ר האופוזיציה לבני תקפה את ראש הממשלה מעל דוכן הנואמים בכנסת, התיישב השר אהוד ברק בספסלים האחוריים ואמר לח"כים: "אם היינו מכניסים אותה לממשלה - כל השעמום הזה היה נמנע מאיתנו"

לבני משעממת את ברק? זה לא סוד שיושב ראש מפלגת העבודה, השר אהוד ברק, לא ממש מחבב את יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני. ברק התבטא בעבר ומתח ביקורת על עמדותיה של לבני בתחום המדיני וכן על כשירותה לשמש בתפקידים בכירים במדינה, אולם היום (ד') הוא טרח לשתף בתחושותיו גם חברי כנסת נוספים בקואליציה. ה"עקיצות" הללו עשו להן כנפיים והגיעו גם לאוזני ynet.

 

במהלך נאומה של לבני במליאת הכנסת, היא תקפה את הממשלה ואת העומד בראשה, בנימין נתניהו, על המדיניות הכלכלית שלו. כאשר תקפה גם את ישיבתו של ברק בממשלה והישארותו שם למרות הגזירות והליך אישור התקציב - זה כנראה היה כבר יותר מדי בשבילו. ברק קם ממקומו ליד שולחן הממשלה, וכשחיוך מרוח על פניו התיישב בספסלים האחוריים - לצידם של חבריו למפלגה דניאל בן-סימון ואורית נוקד, ובסמוך לכמה חברי כנסת מהליכוד, בהם אופיר אקוניס ומירי רגב.

 

"אם היינו מכניסים אותה לממשלה - כל השעמום הזה היה נמנע מאיתנו", התייחס השר ברק בציניות לדבריה של לבני על דוכן הכנסת. "כשהיא היתה בממשלה היא לפחות שתקה. תראו מה תסכול ומרמור עושים לבן-אדם". הסובבים את ברק התקשו להסתיר את חיוכיהם. שר הביטחון גם הביע את שביעות רצונו מקריאות הביניים של אקוניס ורגב במהלך נאומה של לבני, ובמסגרת האווירה המחוייכת, נמשכו הבדיחות על חשבונה של יושבת ראש קדימה.

 

היות שהדיון במליאה היה סביב תקציב המדינה, אמר אחד הח"כים שהיה

ליד ברק בהתייחס לגודל התקציב, העומד על כ-320 מיליארד שקל כי "ה-320 מייצג היטב את לבני: שלוש שנים בממשלה, מספר שתיים במפלגה ובממשלה - ואפס עשייה". גם הבדיחה הזו שיעשעה דקות ארוכות את ברק ואת חברי הכנסת, שהפסיקו להתייחס לנאומה של לבני, והמשיכו להתבדח על חשבונה.

 

בעקבות פרסום הדברים תקפו מקורביה של לבני את שר הביטחון ברק. "פעם שובניסט, תמיד שובניסט", אמרו אנשיה של יו"ר האופוזיציה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברק. "לבני שתקה בממשלה"
צילום: גיל יוחנן
לבני. היא נאמה - ברק התבדח
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
מומלצים