שתף קטע נבחר

פרטנר פיצתה בכ-300 אלף שקל על גביית יתר

הוסרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד פרטנר, בעקבות הודעה של החברה כי פיצתה לקוחות שגבתה מהם מחיר גבוה מדי על שיחות לחו"ל ב-321,406 שקל. פרטנר אף תשלם למבקשים ולבאי כוחם 65,000 שקל

צמד אחים החליטו לסגת מבקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת פרטנר, אחרי שהחברה הודתה בגביית יתר של ממנוייה.

 

האחים הגישו את הבקשה להסתלקות מבקשת התביעה הייצוגית נגד פרטנר ב-28 במאי לבית-המשפט המחוזי בתל-אביב, בעקבות הודעה של פרטנר לבית-המשפט שתזכה כ-11,500 מנויים, ב-321,406 שקל. המנויים הללו חויבו לפני כשנה בחיוב יתר עקב טעות שקרתה בפרטנר בחודשים ינואר-פברואר 2008.

  

גבייה בטעות

צמד המבקשים טענו שהצטרפו לתוכנית תעריפים של פרטנר הנקראית orange free fix muzal 59 com, במסגרתה התחייבו לשלם 249 שקל בחודש תמורת 900 דקות שיחה. בתוך חבילת הדקות כלולות גם שיחות לחו"ל, ולמרות זאת, טענו כי חוייבו בתשלום עבור שיחות לחו"ל, ועל כן הגישו ב-6 באוקטובר 2008 את הבקשה לתביעה ייצוגית.

 

פרטנר השיבה שבמהלך החודשים ינואר-פברואר 2008, גילתה עוד טרם הבקשה לייצוגית שנפלה תקלה במערכותיה, עקב טעות אנוש. בעקבות התקלה, החברה החליטה לזכות זיכוי גורף את כל אלו ממנוייה שלהם חבילת דקות חודשית ושנותרה להם יתרה בחבילת הדקות החודשית שלהם, ובכל זאת חויבו על מקטע השיחות לחו"ל. פרטנר הביאה לבית-המשפט ראיות שתיקנה את התקלה, הודיעה ללקוחות על הזיכוי, ואף הרחיבה את האוכלוסיה הזכאית לזיכוי.

 

בנוסף, פרטנר הסכימה לפצות את האחים מגישי הבקשה לתביעה ייצוגית ב-20 אלף שקל, ותשלם לעורכי הדין שלהם רם וגל גורודיסקי 45 אלף שקל בתוספת מע"מ.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים