שתף קטע נבחר

אות כבוד לאלמגור ופולני בכנס "שיר ישראלי"

במהלך כינוס "מי אני - שיר ישראלי" יתקיימו דיונים בנושא הזמר העברי, ויוענקו אותות הוקרה לדן אלמגור ונעמי פולני. הכנס יתקיים באשקלון ולא בבר-אילן, לאות הזדהות עם יישובי הדרום

אות הוקרה מיוחד יוענק לפזמונאי דן אלמגור בכינוס המוזיקה השנתי "מי אני - שיר ישראלי" שייערך ביום ג' (2.6) במרכז הכנסים שבמכללה האקדמית באשקלון. אוניברסיטת בר-אילן, העומדת מאחורי הכנס, החליטה להעתיק את מקומו של הכנס מהאוניברסיטה לאשקלון, כמחווה ליישובי הדרום. בכינוס עתידים להיערך דיונים על הזמר העברי, לצד מופע מוזיקלי בו יבוצעו שיריו הרבים של אלמגור.

 

בין הדיונים בכינוס ניתן למצוא פאנלים בנושא התפתחות הזמר העברי, שירים שנכתבו על מנהיגים, שירים שנכתבו בעקבות מלחמות - כשאחת השאלות שיידונו היא האם בכוחם של שירי זיכרון לשנות עמדות בציבור הישראלי - ודיון בהנחייתו של מנהל רשת ג', נעם גילאור, תחת הכותרת "האם צריך להנחיל את הזמר העברי לדור הבא וכיצד".

 

בסוף הכינוס יתקיים, כאמור, מופע משיריו של אלמגור (74) מכל התקופות. במסגרת המופע יוענק לאלמגור אות הוקרה על מפעל חיים מידי נשיא אוניברסיטת בר אילן, פרופ' משה קווה. לאחרונה הוציא אלמגור את ספרו החדש, "שושנת תימן", על המוזיקה התימנית הישראלית ויוצריה, שיצא בעקבות תחקיר שערך משך שנים ארוכות. אות הוקרה על תרומה יוענק בכינוס לנעמי פולני, שילווה במופע מחווה לשירי "התרנגולים" מפי הרכב הנקרא "הכרבולות".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום דלית שחם
אלמגור. אות הוקרה על מפעל חיים
צילום דלית שחם
לאתר ההטבות
מומלצים