שתף קטע נבחר

בפ"ת מרגיעים: "נשתדל להעמיד קבוצה ראויה"

לאור חוסר הוודאות בעקבות עזיבתו של רונן אלעד, ינסו חברי עמותת הפועל פ"ת להשיג תקציב. מספר אוהדים ביקשו לתרום, גם בסכומים נמוכים. ויסה וסספדס בדרך למכבי פ"ת?

"נשתדל להעמיד קבוצה ראויה", אומרים בהפועל פ"ת, יממה לאחר מסיבת העתונאים הדרמטית של רונן אלעד, בה הודיע על הסרת אחריותו הכלכלית במועדון. אנשי עמותת הפועל פ"ת, לצד המנכ"ל אפי צפריר, יהיו מעתה האנשים שינהלו את המועדון, שיתבסס על הכנסות ממועצת ההימורים וליגת העל וינסה להשיג תקצוב נוסף מהעירייה ומספונסרים.

 

בתחילת השבוע הבא ידונו החברים בעמותה, ביניהם גם אלעד עצמו, על מציאת פתרונות כלכליים ומקצועיים לעונה הבאה. דני לוי, אחד מחברי העמותה, אמר ל-ynet: "אני ב-7 מיליון שקל נאבקתי על אליפות, אבל ברור שהזמנים כיום הם אחרים. ביום ראשון ניפגש, נשב ונחשוב על הכל בצורה מסודרת".

 

מספר אוהדים הביעו רצון לתרום לקבוצה בצורה כזו או אחרת, אך עד עכשיו מדובר בנסיון בלבד, כשסכומי התרומות עליהם מדובר הינם נמוכים ביותר. נכון לעכשיו עוד לא נוסדה התארגנות מוסדרת מצד האוהדים, אך לטענת חלקם בהחלט ייתכן כי מהלך שכזה יתפוס תאוצה במהלך השבועות הקרובים.

 

אלי מחפוד, שעל מועמדותו כמי שאמור לחזור לתפקיד המאמן פורסם לראשונה ב-ynet, עדיין לא קיבל פנייה רשמית אך כבר עכשיו ברור כי הוא האישיות המועדפת על הקווים.  מחפוד צפוי לשקול בחיוב הצעה מהפועל פ"ת, באם זו תגיע בתחילת שבוע הבא, אך קודם מעוניין להתרכז במאבקי העלייה של אחי נצרת.

 

שני הקשרים הפרואנים, ג'וניור ויסה וחייר סספדס, קיבלו הצעה מהיריבה העירונית מכבי פ"ת. ויסה מעדיף לעבור לליגה אירופאית ואילו סספדס, שבחוזהו יש סעיף שמאפשר להפועל פ"ת להשוות כל הצעה ממועדון אחר, עשוי לחצות בסופו של דבר את הכביש בעקבות המצב הכלכלי בקבוצתו.

 

איציק כהן, אייל שן וככל הנראה גם יוסי רוזן, צפויים לקבל הצעה לחוזים חדשים, אך יתבקשו לקצץ משמעותית בשכרם. פטי נימבה יישאר גם הוא במידה ויסכים לקיצוץ, אם כי במועדון יעדיפו למכור אותו לכל המרבה במחיר. עמנואל בנהיני, שכבש עד כה 12 שערים בחצי עונה במדי רמה"ש, אמור לחזור מהשאלה, כמו גם נדיב סימנטוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אפי צפריר
צילום: ניר "שוקו" כהן
מומלצים