שתף קטע נבחר

התכוננו לפקקים: תרגיל העורף יגיע מחר לת"א

"נקודת מפנה 3" מכה בעיר הגדולה: רחובות רבים ייחסמו לתנועה והתושבים "יזכו" להשכמה עם זיקוקים ב-6:00

תרגיל "נקודת מפנה 3" מגיע לתל אביב - ותושבי העיר ייאלצו להתמודד עם כבישים חסומים: רחובות רבים, רובם בדרום תל אביב, ייחסמו מחר (ה') בבוקר לתנועה עם הגעתו של תרגיל פיקוד העורף לעיר. במהלך התרגיל יתרגלו כוחות פיקוד העורף, גופי החירום וההצלה והרשויות המקומיות התמודדות עם תרחישי חירום שונים.

 

במסגרת התרגיל, יתבצע בשעה 6:00 ירי זיקוקי די-נור בעיר. במהלך התרגיל תורגש תנועה ערה של רכבי החירום וההצלה, בעיקר באזור דרום תל אביב. כמו כן, יישמעו קולות נפץ וקיים צפי לעומסי תנועה וחסימות באזורים בהם יתקיים התרגיל.

 

הרחובות שייסגרו לתנועה הם: רחוב יהודה הלוי, בין דרך מנחם בגין לרחוב הרצל, דרך יפו, רחוב הרצל בקטע שבין דרך סלמה למגדל שלום, שדרות רוטשילד בין הרצל לאלנבי וכל הרחובות הסמוכים. המשטרה מבקשת מהציבור לגלות סבלנות וסובלנות, להישמע להוראות השוטרים ולהיזהר.  

 

אחר הצהריים נערך ניסוי צופרים בתל אביב,

בני ברק, רמת גן, גבעתיים, חולון, קריית אונו וגבעת שמואל - אשר הבהיל תושבים רבים, שלא עודכנו על הניסוי וחשבו כי מדובר באזעקת אמת. 

 

האזעקה נשמעה סמוך לשעה 17:30 ומערכת ynet הוצפה בפניות באימייל האדום. "זה היה די מפחיד. ידעתי שאתמול היה תרגיל, אבל חשבתי שהוא הסתיים. לא עקבתי אחרי הפרסומים היום", סיפר צור גנוסר מתל אביב.

 

היום בשעות הערב, בין שמונה וחצי לחצות, יתבצע ירי זיקוקים גם בחולון, רמת גן, אזור, רמת אפעל, גבעתיים ותל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"נקודת מפנה 3". נערכים לתרחישי חירום
צילום: ירון ברנר
מומלצים