שתף קטע נבחר

אולמרט עבר בשלום ניתוח בניו-יורק

מקורביו של ראש הממשלה לשעבר מסרו כי הניתוח להסרת הגידול עבר בהצלחה. אולמרט יישאר בבית החולים בימים הקרובים, ובניו-יורק למעקב של כמה שבועות

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, עבר בהצלחה את הניתוח להסרת הגידול בבלוטת הערמונית. מקורביו של אולמרט אמרו הערב (יום ה') כי הניתוח, שבוצע בבית חולים בניו-יורק, נמשך כמה שעות ונגמר בשלום. 

 

ראש הממשלה לשעבר נמצא כעת בחדר התאוששות עם בני משפחתו. הוא צפוי להישאר בבית החולים בימים הקרובים ולאחר שחרורו יישאר בניו-יורק למשך כמה שבועות לצורך מעקב.

 

מוקדם יותר הבוקר התקשר אולמרט למנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, וביקש שיברך אותו לקראת הניתוח. הרב איחל לאולמרט "רפואה שלמה", ואמר כי הוא משוכנע בהצלחת הטיפול בזכות תמיכתו כראש ממשלה בעולם התורה. הידיעה פורסמה לראשונה באתר "חרדים". 

 

שנה וחצי לאחר שהודיע כי התגלו בגופו סימנים ראשונים של סרטן הערמונית, יצא בימים האחרונים אולמרט לניו-יורק, שם עבר היום את הניתוח להסרת הגידול. "חרדים" דיווח כי כמה ממקורביו, בהם שולה זקן, נשאו היום תפילה לרפואתו בכותל המערבי, והוא עצמו פנה לרב עובדיה יוסף, שבירך: "זכות עזרתך לעולם התורה תעמוד לך, והניתוח יצליח בעזרת השם".  

 

לקראת סיום כהונתו של אולמרט כראש ממשלה, הרעיף עליו הרב יוסף שבחים בהקשר זה. באחת מדרשותיו השבועיות אמר: "מפעם לפעם אני אישית דיברתי עם אולמרט שעוזר הרבה לישיבות שלנו. לשבחו? כן! הוא שמע לי. פעם היה ופעם לא. היה שומע. היה נותן ושולח מיליונים לישיבות ובשביל התלמודי תורה שלנו. אלמלא כך - לא היינו חיים".  

 

אולמרט, שהודיע לציבור על מחלתו באוקטובר 2007, נסע לפני כחודש וחצי למרכז הרפואי "סלואן קטרינג" בניו-יורק על-מנת להיבדק על-ידי מומחים ושם התברר כי חלה החמרה במצבו הבריאותי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים