שתף קטע נבחר

הרי את מועמדת לי

החלו ההימורים לקראת פרסי ה"אמי", כוכבת "הגבעות" שהשתתפה בריאליטי כמעט נהרגה, מה קורה עם פארה פוסט ומהו הדבר הבא בתוכניות השידוכים? חדשות טלוויזיה מחו"ל

חודש לפני פרסום המועמדים לזכייה בפרס ה"אמי" לשנת 2009 ושלושה חודשים לפני הטקס עצמו, החלו ההימורים על הכוכבים הגדולים באמריקה שמסתמנים כמועמדים בקטגוריות השונות.

 

הערוצים הגדולים בארצות הברית מדווחים השבוע על המועמדים המועדפים שלהם, וכעת מסתמן כי בשתי הקטגוריות הנחשקות - השחקן המוביל והשחקנית המובילה בקומדיה, הרשימה הולכת ומתגבשת.


פיי ובולדווין. המועמדים המובילים, פעם נוספת (צילום: MCT)

 

בקטגוריה הגברית, השחקנים ששמותיהם פורסמו השבוע כמועדפים למועמדות הם אלק בולדווין ("רוק 30"), טוני שאולוב ("מונק"), ג'ים פרסונס ("המפץ הגדול"), ג'יימס רודי ("בניחוש חוקר") וצ'רלי שין ("שני גברים וחצי"). מביניהם, אם להסתמך על הפרסומים בתקשורת הזרה, המועמד המועדף הוא בולדווין, שאם יזכה תהיה זו עבורו הזכייה השנייה ברציפות על תפקידו בסדרה של טינה פיי.

 

ואם כבר טינה פיי, היא המועמדת המובילה בקטגוריה הנשית המקבילה - כאמור, על פי הפרסומים המקדימים ולא על פי המועמדויות בפועל שיפורסמו בחודש הבא. על התואר ככל הנראה יתחרו מולה טוני קולט על תפקידה ב"United States of Tara", קייטלין אולסון על "פילדלפיה זורחת", פורשיה דה רוסי על "Better Off Ted" ומרי לואיז פרקר על "העשב של השכן".

 

שינויים ברשימה הזו, כך נדמה היום, לא צפויים עד לפרסום המועמדויות האמיתיות, וגם בקטגוריה זו מהמרים המבקרים מחו"ל שטינה פיי תיקח את הפרס, כמו בולדווין, בפעם השנייה ברציפות.

 

קחו אותי הביתה? או תחזירו אותי בחזרה?

בשבוע שעבר סיפרנו לכם כאן על "קחו אותי הביתה, אני סלבריטי", סוג של ריאליטי הישרדותית ממנה פרשו (או ברחו, אם תרצו) היידי מונטג ובעלה ספנסר פראט, כוכבי הסדרה "The Hills" של MTV. השבוע מתברר כי עם חזרתם של השניים מהצילומים בקוסטה ריקה לארצות הברית, אושפזה מונטג בבית חולים עם בעיות בריאותיות קשות.


מונטג ופראט. האחות חשפה את העתיד לקרות בטוויטר (צילום: MCT)

 

אחותו של פראט סיפרה לכל העולם השבוע דרך הטוויטר שלה שהבעיות הבריאותיות נגרמו להיידי כתוצאה מכליאת הזוג המאושר בחדר אפל ומטונף למשך שלושה ימים, כחלק ממשימות הישרדות בתוכנית. מנגד, פראט עצמו לא שלל את האפשרות המוזרה של חזרתו וחזרת זוגתו לתוכנית, עם החלמתה.

 

חתונה בהזמנה

אחרי זמן רב של דיבורים בנושא, רשת FOX האמריקנית צפויה להוציא לפועל בקרוב את תוכנית השידוכים החדשה שלה, במסגרתה זוגות יצטרכו להכיר ולבסוף אף להינשא, מבלי שראו זה את זו וזו את זה מעולם.


הייתם מוכנים להתחן בלי שתראו את בן או בת הזוג? (צילום: רויטרס)

 

מתוכנית הפיילוט של "התחתנתי עם זר" שצולמה לא מכבר ופרטים ממנה דלפו לרשת, עולה כי בני משפחתם של הזוג המשודך יכירו אלה את אלה במהלך התוכנית, וימליצו למתמודדים על צעדים שאמורים לקרב אותם אל בחיר/ת לבם האנונימי/ת. גורמים ברשת FOX רמזו לאחר צילום הפיילוט כי הם מעוניינים בתוכנית ושהתוכנית הניסיונית היתה מוצלחת במיוחד.

 

אגב, מעניין לראות כיצד הנושא ימשיך להתפתח, בזמן שרשת CBS מתכננת להעלות לשידור פורמט דומה במיוחד לאמצע עונת השידורים הבאה, ב-2010, אז תעלה שם ככל הנראה "נישואים מאורגנים", בה גם כן ישודכו שני זרים שאמורים להתחתן בסוף העונה.

 

בקטנטנה

  • חודש עבר מאז שידור הסרט על מצבה הבריאותי המידרדר והולך של פארה פוסט חולת הסרטן, אך מאז לא שמענו דבר וחצי דבר עליה. השבוע, כך מתברר, חל שיפור במצבה ומספר אתרי רכילות סיפרו שהיא אפילו יצאה מפתח ביתה, לראשונה מזה זמן רב, כדי לאכול במסעדה האהובה עליה. סטייק, אם זה באמת חשוב לכם לדעת.


קולבר. "בטח ממש מגניב בעיראק אם חזרתם לפה שוב" (צילום: AP)

 

  • סוזן בויל שוחררה מהמרכז הרפואי בו אושפזה בשבוע שעבר, לאחר שהפסידה ב"Britain's Got Talent" ללהקת המחול "Diversity". בויל, שלא תזכה נכון לעכשיו להגשים את חלומה - להופיע בפני מלכת אנגליה, אמרה שהיא חשה מצוין ורק רוצה לחזור להופיע ולשיר. אנחנו, אם נרצה בכך וגם אם לא, עוד נשמע עליה.

 

  • סטיבן קולבר יצא בתחילת השבוע לצלם ארבע תוכניות של "הקולבר ריפורט" בבגדד, בהן משתתפים החיילים האמריקנים המשרתים שם. תוך יומיים בלבד החליט המגיש האמריקני להזדהות עם החיילים, עטה על עצמו מדים ואף גילח את ראשו לצורך הצילומים. "בטוח שנחמד פה בעיראק אם אתם חוזרים לכאן שוב ושוב", התבדח קולבר עם החיילים על חשבון הממשל האמריקני, בתוכנית שצולמה ביום ראשון. "בטח צברתם כל כך הרבה נקודות של 'הנוסע המתמיד' שיש לכם כרטיס חינם לאפגניסטן", הוא הוסיף, והמשיך להצחיק את החיילים עוד שעות ארוכות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פוסט. אכלה סטייק
צילום: רויטרס
בויל. עוד לא אמרה את המילה האחרונה
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים