שתף קטע נבחר

משחקי אונליין: אוסף משחקי רטרו

הגרפיקה מלאת פיקסלים, המוזיקה מתכתית אבל המשחקיות בטעם של פעם - ספיישל רטרו בדפדפן שלכם

בריחת הדינוזאור- לבה רותחת, סלעי ענק הנופלים מהשמיים וסופות עשן מחניקות, זוהי המציאות בה חי הדינוזאור החביב אותו נגלם במשחק.

מטרתנו, במשחק בריחה ממכר זה, הינה להימלט מעולם המגיע לקיצו. במהלך המשחק ניתקל ביצורים קדומים מכל הסוגים, החל מהטריצרטופס בעל שלוש הקרניים, עליו נטפס במהלך המנוסה ועד לדינוזאורים מעופפים עליהם ניתלה כדי להרוויח זמן. "בריחת הדינוזאור" מציג משחקיות טובה, בה נאלץ לרוץ מהר ככל האפשר, לקפוץ מעל מכשולים ולאכול יצורים קטנים כדי לשרוד.

 


  

משימת הגיבור - ומתקופת היורה נדלג לתקופת הקונסולות של שנות ה-80, למשחק שנוצר בהשראת זלדה. "משימת הגיבור" מציג את סיפורו של לוחם המחליט להביס את הגורדזאק האימתני, יצור אימתני אשר מטיל את חיתתו על הכפרים מסביב. במהלך המשחק, תתקלו במבוכים מלאי אתגרים, בהם ימתינו לכם יצורים קסומים אשר שומרים את החלקים האבודים אשר מובילים למחילתו של הגורדזאק.

 

במהלך המסע נאסוף אוצרות וחפצים קסומים אשר יפלו ממפלצות שנביס ויעזרו לשדרג את גיבורנו ויכולותיו. המשחק מכיל גרפיקה ומשחקיות המזכירה את להיט העבר זלדה ובשונה ממשחקי אונליין אחרים מכיל עד 25 שעות משחק.

 


  

משימה בחלל - ומזלדה נמריא הישר לחלל שם נגלה שבסיסנו מותקף ע"י סייבורג עם קול מתכתי שנראה שזה עתה יצא מהסדרה "חלוצי החלל", לאחר שנתעשת מחוויית הרטרו נצא להגנת הבסיס. במהלך המשחק נטיס חללית קרב ונילחם נגד נחילי אויבים אשר יגיעו מכל כיוון, אך אל דאגה, חלק מהאויבים שנשמיד יותירו שדרוגים מגניבים שיגבירו את עוצמת הנשק ואף יוסיפו חלליות לעזרנו. "משימה בחלל" הינה משחק יריות חללי כמיטב מסורת הרטרו עם משחקיות ממכרת במיוחד.

 


 

יריות נוסטרדאמוס - ומהחלל הרחוק נטוס במהירות לעבר כדור הארץ אשר נמצא תחת מתקפה של גזע חייזרים חסר רחמים. המשחק מתבסס על נבואות הזעם של נוסטרדאמוס ומחזיר אותנו לעולם מקביל בו בסוף שנת 1999 כדור הארץ עומד בפני חורבן. בדומה ל"משימת החלל", גם כאן ניתקל בהמון אויבים אשר יגיחו מכל כיוון וננסה לאסוף כמה שיותר שדרוגים אשר יעזרו לנו במשימה להגנת כדור הארץ.

 


 

הרפתקאה במקש אחד - ולאחר שהצלנו את כדור הארץ, נסיים את המסע בהצלת נסיכות במצוקה. "הרפתקאה במקש אחד" הינה משחק מקורי אשר מציב אותנו בתפקידו של אביר לא יוצלח שיעשה הכול כדי להציל את נסיכתו. המאפיין הייחודי של המשחק הינו שיש לשחקו באמצעות מקש אחד בלבד - מקש הרווח, אשר באמצעות נוכל לקפוץ, להילחם במפלצות אימתניות והכי חשוב להציל את הנסיכה. לא מאמינים? אתם מוזמנים לנסות.

 


 

רוצים עוד משחקים? כנסו ל-net-games , אתר המשחקים שלנו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים