שתף קטע נבחר

ארז מסיקה מועמד לבני יהודה

קשרה של אא"ק לרנקה עשוי לחזור לישראל, גם הפועל ב"ש בתמונה. תמיר כחלון החל את הבוררות מול מכבי ת"א

בני יהודה צריכה להגיש את הסגל הסופי לליגה האירופית (המפעל החדש המחליף את גביע אופ"א) כבר ב-22 ביוני, לאור השתתפותה של הקבוצה בשלבים המוקדמים של המפעל. המאמן גיא לוזון שוקד על אופציות לחיזוק לקראת העונה הבאה, כאשר עד כה השם הישראלי היחיד שעמד על הפרק היה של עומר בוקסנבוים ממכבי פתח תקווה.

 

אמש (ג') נודע כי גם ארז מסיקה, קשרה של אא"ק לרנקה, נמצא ברשימה של לוזון. מסיקה, שעשוי לחזור לישראל בקיץ הקרוב, מבוקש גם על ידי העולה הטרייה לליגת העל - הפועל באר שבע. בשכונת התקווה אישרו כי החלו מגעים עם מסיקה ומאמינים כי העניין ייסגר לכאן או לכאן עד לתחילת השבוע הבא.


גיא לוזון. צריך להגיש בקרוב את הסגל לליגה האירופית (צילום: אלי אלגרט)

 

תמיר כחלון, שסיים את תקופת ההשאלה שלו בבני יהודה,

החל בהליך הבוררות מול קבוצת האם שלו - מכבי ת"א. כידוע, כחלון אינו מעוניין לחזור לקרית שלום וטוען כי החוזה עליו הוא חתום מול הצהובים אינו בתוקף. במכבי, מנגד, מעוניינים שהקשר הצעיר יחזור לקבוצה. בבני יהודה ממתינים בסבלנות לראות איך יסתיים הליך הבוררות, כאשר במידה ויתאפשר הדבר יהיו הזהובים מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם כחלון.

 

בתוך כך, בשבוע שעבר מינתה הקבוצה את רמי לוי למאמן קבוצת הנוער של המועדון, שירדה לליגה השנייה. בקבוצה מקווים כי לוי, שגדל בעצמו במחלקת הנוער של בני יהודה, יצליח להחזיר את קבוצת הנוער לליגה הראשונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארז מסיקה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים