שתף קטע נבחר

"השירותים מצד שמאל", לחשתי לו בקול סקסי

על רחבת הריקודים, אני חשה את המבטים שמפשיטים אותי, ידיים שנוגעות לא-נוגעות בבד שמלתי, התאים במוחי כמו קיבלו לידם מכחול והם מציירים לי תמונה מושלמת בגווני כחול עז ועמוק, של תא אחד ומגע סליזי וחפוז בתוכו. למבוגרים בלבד

ירוק העיניים שלי לא ידע מה מצפה לו. תכננתי הפתעה לאחד שכבר ראה וניסה הכל אבל לאו דווקא עם האשה שאיתו.

 

שעת לילה מאוחרת וחבורתנו העליזה שמה פעמיה לאחד ממועדוני העיר. המנטורית יעצה ללבוש שמלה שחורה קצרה עם מחשוף עמוק ללא תחתונים. על הביריות ויתרתי מראש כי, בכל זאת, כבר לא חורף ועניין התחתון דרש חשיבה נוספת. המחשבה על אצבעותיו המזיזות את החוטיני הצידה ריגשה אותי אף יותר, אז החלקתי לתוך שחור סקסי וקטן, עקבי סטִילֵטוׁדקים וגבוהים ואני מטופפת באלגנטיות אל עבר המראה. השיער מפוזר, האודם אדום ואני ששה אלי קרב.

 

על רחבת הריקודים, אני חשה את המבטים שמפשיטים אותי, ידיים שנוגעות לא-נוגעות בבד שמלתי, התאים במוחי כמו קיבלו לידם מכחול עב שיער, והם מציירים לי כעת תמונה מושלמת בגווני כחול עז ועמוק, של תא שירותים אחד ומגע סליזי וחפוז בתוכו.

 

היצרים שוצפים את הגוף כמו גלים בשעת גאות והראש כבר מעט מסוחרר. הוא יושב לו על כיסא גבוה צמוד לבר עם כוס משקה ביד, מביט בגופי המתפתל על הרחבה. אני ניגשת אליו עם סיגריה ביד, מביטה לו בתוך הלבן של העיניים הכה הירוקות שלו, ומפריחה מעט עשן כדי ליצור אפקט מסתורי .

 

"בא לי לטעום אותך בייבי, והשירותים מצד שמאל נראים לי המקום המושלם להתפרק קצת עכשיו", אני לוחשת לו באוזן בקול הכי סקסי שיכולתי להפיק.

 

כתפיית השמלה נשמטת וחושפת כתף שזופה

ייתכן וזה ההרגל המגונה שלי לערוג אליו כל הזמן, כי פרט לחיוך קטן בזוית פיו, שנובע להערכתי ממחשבות זימה על מחוזות כיבוש חדשים שעוברים בראשו, אני לא רואה שום תגובה ממשית או כוונת תזוזה להתנחל על איזו אסלה ולספק את כיסופיי לחפוזון.

 

"זה משהו שאכלת היום?", הוא מאוד משועשע אך נשאר ללא ניד וזיע.

 

תנועה אחת מיומנת מאוד וכתפיית השמלה הדקה נשמטת וחושפת כתף שזופה, עליה מוטבע קעקוע של שחף שעף לו לחופשי. אם צריך לנקוט בתכסיסי מלחמה נשיים, אזי קנאה זה יופי, קצת משמין אבל בסך הכל בריא.

 

"זה או אתה או שאני אוספת כל מי שעומד בכניסה בתנאי שהוא שרירי גבוה וחטוב", אני מתגרה בו בחיוך.

 

"את מוזמנת לעשות סיבוב על מי שבא לך....", הוא מתגרה בי בחזרה ואתגר הסקס בשירותים הולך ונעלם לו לעבר האופק המעושן.

 

חצי סיבוב שכולל הנפת שיער דרמטית והלאה ממנו, אני מתקדמת בצעדים איטיים לכיוון השירותים. מחשבה קופצת לי לראש שזו לי הפעם הראשונה שאני צועדת לבדי בדרך הנכספת לשני האפסים שכן, ידוע וברור לכל, שבנות מיננו אינן יודעות להטיל מימיהן לבדן. תמיד צריך חיזוק בצורת מלווה שתעמוד מחוץ לדלת ותעודד... והפעם אני צועדת זקופה לבדי אל עבר התאים הצרים, מתפללת שמשרד הבריאות ערך הבוקר ביקורת מקיפה, כולל הודעה מראש להברקת המקום.

  

אני מדמיינת סקס מושחת

זיהיתי תא ראשון פנוי, מחזיקה את ידו ומושכת אותו במהירות פנימה תוך תפילה זריזה שאינשאללה אף אחד לא שם לב. אדי האלכוהול עפים ממני בשנייה אחת מול גל הצחנה שמגיח אל תוך פניי. הדלת נסגרת וצפוף לי. 

 

אני מדמיינת סקס מושחת, תלישת בגדים, יניקת העור, השתוללות ספונטנית ובמקום זה הוא מסובב אותי בעדינות לכיוון הקיר, משמע אני בובת חרסינה שצריך להיזהר לא לשבור. מישהי כתבה בטוש שחור על חרסינה לבנה - " אח – זה היה טוב!", ואני מודה לה בכל ליבי על החדרת המוטיבציה שהתעמעמה לה בחמש דקות האחרונות.

 

ידיו מתחילות לטייל על גופי מלמטה למעלה, לשונו מצמררת את עור צווארי, גופו נצמד לגופי ואני חשה את מערבולת התשוקה מתחילה לבעור בעוצמה. בתוך הסערה שמתערבלת בתוכי, עולה בי הבנה עמוקה שאני חייבת להניח את הידיים על הקיר מולי, היכן שהניחו אותן רבות וטובות לפניי, שכן אם לא אעשה זאת ובהקדם, התעסקותו בגופי תוביל אותו להצמיד את פניי אל הקיר כדי לייצב את כל המערך שמתהווה לו שם, וזהו אקט בלתי מקובל בעליל.

 

ידיי עולות לכיוון הקיר, מחפשות תמיכה אך נעצרות באוויר, וככל שאני מנסה להניח אותן אני חשה בהתנגדות תוקפנית מצידן. יש להן אג'נדה משלהן והן נאבקות בי בתוקף על זכותן להישאר היגייניות.

 

טמפרטורת הגוף שלי מגיעה לגבהים מסוכנים, ואני נעה עם אצבעותיו בקצב אחיד עד ששיכרון החושים וחוסר שיווי המשקל גורמים לי להתנדנד על העקבים, שעלו כמו חופשה בפירנצה ובשבריר שנייה מיותר אחד, אני מועדת ונוחתת על האסלה. כמו בסרט בהילוך מהיר, נסוגים להם כל ההורמונים והנוזלים שגעשו בתחתית בטני בבהלה אחורה, מהר מהר מתכנסים בחזרה אל תוך מקום רביצתם במוח.

 

המאסטר עומד, נשען על הדלת, משולהב ומשולב ידיים, מביט במחזה הסוריאליסטי ומתפוצץ מצחוק.

 

החיוך המטופש לא יורד לו מהפנים

בועות קטנטנות של זיעה מבצבצות לי על המצח, חם לי ואני גועשת ושוצפת אך לא מהסיבות הנכונות אליהן הגעתי לתא הזה מלכתחילה. תחושת תבוסתנות גואה בי ואני מסמנת לו שאני רוצה לצאת משם. אצבע ארוכה שלו נשלחת קדימה אל מול פניי בתנועת שלילה, הוא מצקצק בשפתיו ומניד את ראשו ימינה ושמאלה.

 

"התחייבתי לספק את אביונה של אשתי ככל שיידרש", החיוך המטופש לא יורד לו מהפנים ואני מרגישה את ההורמונים הלא נכונים מזדחלים אל כל תא בגופי. הוא נהנה לראות אותי מתבשלת במיץ שרקחתי לעצמי, וטעמו של אותו מיץ כלל לא נאה בעיניי.

 

לרגע אחד, אני מהרהרת בחוויה ההיא שהיתה לנו אז, על החול הלבן תחת שמיים זרועי כוכבים. היינו מוטרפים זה בתוככי זה עד כדי קריעת פריטי לבוש. או בפעם ההיא שעצרנו את הרכב בפתחו של שביל עפר ונכנסנו פנימה אל עבר שביל לא מוכר עם בקבוק יין ביד.

 

המנטורית אמרה שאין דבר מגעיל בסקס. היא דיווחה על מתירנות ששמורה במיוחד לאלו שאוהבים, ובסופו של עניין הוא לא ויתר לי כי לימדו אותו חבריו אדומי הנעליים שכאשר מסתערים על המטרה צריך גם לכבוש אותה.

 

אבל תובנה אחת עמוקה הציצה לה מאחורי הדלת, לאחר שפתחנו אותה ויצאנו לנשום אויר טרי וצונן והיא - שלא תמיד חייבים לסמן "וי" על כל הסעיפים ברשימת האתגרים.

 


 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המחשבה על אצבעותיו המזיזות את החוטיני הצידה ריגשה אותי
צילום: index open
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים