שתף קטע נבחר

לואב פרש - הירבונן ניצח

נהג הפורד ניצח במירוץ הראלי של יוון, וסגר את הפער בראש טבלת הנהגים לשבע נקודות בלבד. לפני שני מירוצים האליפות נראתה כמוכרעת? עכשיו הכל נפתח מחדש

אין ספק כי מיקו הירבונן, נהג הראלי של קבוצת פורד, הרגיש שהעונה הזו גמורה. לאחר חמישה מירוצים מתחילת העונה, מצא עצמו הנהג המוכשר בפיגור לא גדול אמנם מסבסטיאן לואב, אבל הדומיננטיות של אלוף העולם הייתה כה ברורה, עד כי סיכוי של ממש לתחרות לא נראה שם. נהג הסיטרואן ניצח מירוץ אחר מירוץ, שבר שיא אחר שיא, ורשם על שמו את כל חמשת המירוצים הראשונים של 2009. הירבונן? הוא הצליח להיות המשנה ללואב בארבעה מחמישה, ופעם אחת לתפוס את המקום השלישי.


פורד מנצחת, הירבונן מוביל את המתקפה (תצלום: AP)

 

אבל אז הגיע המירוץ בסרדיניה ולואב נכשל לראשונה העונה וסיים רביעי, בעוד הירבונן מסיים שוב שני. והיום (א') הסתיים מירוץ נוסף, עם תוצאות טובות עוד יותר עבור נהג הפורד פוקוס. לואב פגע בסלע לצד הדרך והתרסק אל מחוץ למסלול ולראלי באופן קשה. הירבונן לא פספס את ההזדמנות, וזכה בניצחון הראשון העונה, תוך שהוא סוגר את הפער מיריבו הגדול לשבע נקודות בלבד.

 

כישלונו של לואב בשני המירוצים האחרונים מתבטא גם בטבלת אליפות הקבוצות. בשני האירועים האחרונים צברה קבוצת פורד 36 נקודות, לעומת 12 בלבד של סיטרואן המובילה. תוצאות אלה פתחו מחדש גם את התחרות בין הקבוצות.

 

תוצאות מירוץ יוון

 

1. מיקו הירבונן, פרד

2. סבסטיאן אוגייה, סיטרואן

3. יארי מאטי לאטבלה, פורד

 

אליפות הנהגים

 

1. סבסטיאן לואב, סיטרואן, 55 נקודות

2. מיקו הירבונן, פורד, 48 נקודות

3. דניאל סורדו, סיטרואן, 31 נקודות

4. יארי מאטי לאטבלה, פורד, 25 נקודות

5. הניג סולברג, פורד, 21 נקודות

6. פטר סולברג, סיטרואן, 20 נקודות

 

אליפות הקבוצות

 

1. סיטרואן, 94 נקודות

2. פורד, 79 נקודות

3. פורד, 49 נקודות

4. סיטרואן, 25 נקודות

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דניאל אלנה, הנווט של סבסטיאן לואב - עומד בצד
צילום: רויטרס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים