שתף קטע נבחר

העובדים מאיימים: נפסיק בדיקות שפעת החזירים

בדיקות שפעת החזירים הובילו לעומס כבד על עובדי המעבדה המרכזית של משרד הבריאות. הם מאיימים לשבות אם לא יקבלו תוספת שכר ותוספת כוח אדם

עובדי המעבדה המרכזית של משרד הבריאות מאיימים לפתוח בעיצומים ולהפסיק לבדוק בדיקות של חולים החשודים כחולים בשפעת החזירים, אם לא ייחתם איתם הסכם שיכלול תוספת שכר בעקבות העומס שנוצר עליהם בשל בדיקות שפעת החזירים.

 

במכתב ששלחו היום (ד') למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אבי ישראלי, ציינו כי הם עובדים שעות נוספות בעומס עבודה רב וכי הם זקוקים לתוספת כוח אדם ולתוספת שכר.

 

יו"ר הסתדרות עובדי המעבדות, אשר גולדשלגר, אמר ל-ynet: "העומס על העובדים בלתי נסבל, ואין תגמול, כבר חודש וחצי העובדים עובדים בהתנדבות, הם בסך הכל רוצים לקבל תמורה עבור עבודה. מה שקורה פה חמור מאין כמותו ואנחנו דורשים שייחתם הסכם קיבוצי עם העובדים".

 

בחודש וחצי האחרונים מאז התפשטה בעולם מגיפת שפעת החזירים אובחנו בישראל 131 חולים. גולדשלגר ציין שכל חולה מאובחן עובר סדרה של בדיקות ובנוסף נערכות בדיקות רבות לחשודים שנמצאים בסופו של דבר בריאים. 

 

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "מצערת העובדה שדווקא בימים בהם מתפשטת שפעת החזירים, מוצא איגוד עובדי המעבדות את הזמן לאיים בהפסקת הבדיקות, דבר שעלול לעלות בחיי אדם. האיגוד יכול לנהל את מאבקו בדרכים הולמות וללא איומים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים