שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת: שוקי נגר התבקש לקצץ בשכרו

שחקנם של המלאבסים שוחח עם היו"ר דני לוי ושמע ממנו על ההצעה החדשה. הנבחן דורי ארד לא הופיע לאימון הקבוצה

הפועל פתח תקווה ממשיכה לבצע שינויים בסגל. לאימון הערב (ד') הגיע מגינה של בני יהודה, אלי אברבנל, ששוחח עם היו"ר דני לוי ועם המאמן דני ניראון וחתם בקבוצה לשנתיים.

 

לעומתו, אורי אוזן לא הגיע לאחר שנתבשר על ידי אנשי הקבוצה שהוא משוחרר. בתום האימון שוחח שחקן הקבוצה, שוקי נגר, עם היו"ר ושמע ממנו על הצעה חדשה הכוללת קיצוצים של 50 אחוז בשכרו וטרם השיב לה. גורם בכיר במועדון התייחס לעניין ואמר: "נתנו לו הצעה. אם הוא יקבל אותה - הוא יישאר ואם לא - הוא לא ימשיך".

 

לאימון לא הגיע גם הקשר האחורי דורי אדר מאוניברסיטת קונטיקט, שהיה אמור להיבחן ובפתח תקווה ינסו לברר מהי סיבת ההיעדרות.


פ"ת, ניראון רוצה לגבש סגל איכותי לפני מחנה האימונים (אורן אהרוני)

 

מי שהיה מועמד לחזור לקבוצה הוא לירון זרקו, קשרה האחורי של הפועל באר שבע, אך הוא השיב בשלילה להצעת פ"ת ולא יצורף. הנהלת הקבוצה נפגשה עם החלוץ פטי נימבה, שדרש שיכבדו את חוזהו ולא יקצצו בשכרו. הקבוצה איפשרה לו לערוך אימוני ריצה, אולם סוכנו של השחקן ויו"ר הקבוצה והעמותה, דני לוי, בודקים אפשרות להעבירו להפועל אשקלון.

 

שיחות עקיפות החלו עם בית"ר ירושלים בנוגע להעברת המגן אלירן דנין לפ"ת, אך הכחולים קיבלו תשובה שכרגע הם צריכים להמתין. גורם בכיר במועדון אמר ל-ynet בנושא: "דיברנו עם בית"ר והם אמרו לנו שכרגע אי אפשר לדעת כלום עד שהעניינים שם יסתדרו שם. נמתין בסבלנות".

 

הנבחן אסי בוזגלו (אחיו של מאור), שנפצע שלשום וסובל ממתיחה, ייעדר עשרה ימים ורק לאחר מכן הוא ישוב לאימוני הקבוצה, לבקשתו של דני ניראון.

פורסם לראשונה 01/07/2009 10:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דני ניראון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים