שתף קטע נבחר

לאריסה מיוון רוצה את דאריו פרננדס

הקשר הארגנטינאי, שאמור לעזוב את בית"ר ירושלים, עשוי לחבור לשמעון אבוחצירה ביוון. פרננדס שיחק שלוש שנים בפאניוניוס. דובר בית"ר: "אנחנו פתוחים להצעות לגביו"

הקבוצה היוונית לאריסה, בה אמור לשחק שמעון אבוחצירה בעונה הבאה, מעוניינת לצרף לשורותיה את הקשר הארגנטינאי של בית"ר ירושלים, דאריו פרננדס. כך פירסמו היום (ד') כלי התקשורת ביוון.

 

 

פרננדס, אשר הציג בעונה האחרונה יכולת טובה במדי בית"ר, אינו אמור להמשיך בשורותיה בשל המצב הכלכלי הקשה והלא ברור בו נמצא המועדון, אשר מבצע קיצוצים נרחבים בתקציבו. גורם בבית"ר אישר כי אכן ידוע בקבוצה על התעניינות בפרננדס מצידו של מועדון יווני.


ביצע התקדמות משמעותית ביוון, דאריו פרננדס (צילום: עוז מועלם) 

 

לפני שהגיע פרננדס לבית"ר הוא שיחק שלוש שנים במדי פאניוניוס היוונית ומכיר היטב את הליגה המקומית, בה ביצע את ההתקדמות המשמעותית בקריירה שלו. 

 

דובר בית"ר, אסף שקד, אמר ל-ynet: "טרם קיבלנו פניה רשמית מלאריסה או מכל קבוצה אחרת בנוגע לדאריו פרננדס. אנחנו פתוחים להצעות מכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו, אך כאמור עד כה לא נעשתה אלינו פניה מאף קבוצה, לא רשמית ואפילו לא גישושים לגביו. מחר השחקן יגיע לישראל. אם לאריסה מעוניינת בשרותיו, אנחנו מחכים לפנייתם".


גם הוא אמור לעזוב את בית"ר, כריסטיאן אלבארס (צילום: אלי אלגרט) 

 

בבית"ר ירושלים מבינים שהסיכויים להשאיר את השחקן קלושים, לאור העובדה כי הארגנטינאי מוכן לקיצוץ מינורי בלבד בשכרו. בבית וגן אף מוכנים לשחרר את השחקן בסכום נמוך יחסית, ובלבד שהקבוצה תצליח לחסוך את משכורתו הגבוהה.

 

פרננדס כאמור, צפוי לנחות ביום חמישי בישראל יחד עם המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלבארס. השניים אמורים לשוחח עם קורנפיין בימים הקרובים, כדי לשמוע על הקיצוצים הצפויים, אך להוציא את ג'וניור ויסה, נראה כי בית"ר תקווה להשתחרר מכל שלושת הזרים שחתומים אצלה

 

במהלך עונת 2007-08, בה זכתה בית"ר בדאבל, החליט מאמן בית"ר דאז יצחק שום לרכוש את פרננדס. זאת, אחרי שצפה בו בפעולה במדי פאניוניוס. כעת מעוניין מאמן לאריסה, מרינוס אוזונידיס, שפרננדס יחזק את הסגל של הקבוצה שסיימה בעונה האחרונה במקום החמישי.

 

כזכור, בסיום העונה האחרונה עזב החלוץ שמעון אבוחצירה את הפועל פתח תקווה בדרכו לחתום בלאריסה. מאוחר יותר הודיעה הפועל פתח תקווה כי היא מחזיקה בחוזה חתום עם השחקן.

 

אבוחצירה כבר סיכם את תנאיו וגורל העברתו ייקבע סופית בוועדה למעמד השחקן בפיפ"א. בלאריסה משחק קשר בולטון ונבחרת יוון לשעבר, סטליוס ינאקופולוס.

 

השתתף בהכנת הידיעה: איזי עין דור

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דאריו פרננדס
צילום: אלי אלגרט
מומלצים