שתף קטע נבחר

"בסכומים האלה בנאדו לא יעזוב את בית"ר"

בסביבתו של השחקן, שנפגש עם הנהלת מכבי ת"א, מבהירים כי הוא לא יגיע לקבוצה תמורת 120 אלף דולר. הצהובים ערכו אימון בוקר מוקדם בחוף הים בהרצליה. גם נמני יקצץ

אריק בנאדו מאוכזב ממכבי תל אביב. כפי שפורסם אתמול (ה') לראשונה ב-ynet, הצהובים הציעו לבלם חוזה לעונה אחת תמורת 120 אלף דולר לעונה, בעוד שהוא מצידו דרש כ-160 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים. במכבי החלו עם הצעה של 110 אלף דולר לעונה, אולם כשהבינו שאם הבלם יקצץ חמישים אחוזים משכרו בבית"ר, תעמוד משכורתו על 115 אלף דולר בעונה, העלו את הצעתם בעשרת אלפים דולר.

 

כפי שפורסם כבר אתמול ב-ynet, בנאדו, שהביע נכונות לעבור למכבי, התאכזב מאוד מההצעה של הצהובים מהם ציפה להרבה יותר. במכבי, מצידם, ינסו לנצל את העובדה שבית"ר ירושלים עומדת לפני פירוק וינסו לשכנע את הבלם להגיע לקבוצה יציבה. עם זאת, ההערכה היא כי הצהובים לא יוותרו על הבלם כל כך מהר, שכן המנג'ר אבי נמני מעדיף אותו על פני זאב חיימוביץ', שנשאר כברירת מחדל.


יניב עזרן. במכבי מקווים לסגור את הפערים (צילום: טל שחר)

 

במכבי ימשיכו את המגעים מול בנאדו, שמוערך מאוד בקרית שלום, בתקווה להגיע עמו לעמק השווה, ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר יתפשרו הצדדים על סכום שנע בסביבות ה-130 אלף דולר לעונה. "בסכומים שהוצעו לו אתמול, בנאדו לא יעזוב את בית"ר", אמרו בסביבתו של השחקן, "הוא מצפה ממכבי ליותר, ואם לא יבואו לקראתו אז הוא יישאר בירושלים".

 

בקרית שלום ינסו לסגור את עניין הקיצוצים מול יניב עזרן וגיז'רמו ישראלביץ', אותם מכנים בקבוצה "שני הסרבנים" ומאוכזבים מהתנהלותם בכל הנוגע לקיצוץ. על מנת לשמש דוגמא חיובית לשחקנים הבכירים שנדרשו לקצץ בשכרם, הסכים גם נמני לקיצוץ של כ-30 אחוזים בשכרו.

 

בתוך כך, אחרי ששבו לאימונים רשמיים ביום רביעי, היום ערכה הקבוצה אימון בשעות הבוקר המוקדמות בחוף הים בהרצליה. הצהובים התאמנו באווירה קיצית טובה ומחר יהנו משבת חופשית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק בנאדו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים