שתף קטע נבחר

בית"ר: מקווים לפתוח את האימונים בעוד שבוע

תאריך היעד של היו"ר קורנפיין למיצוי המו"מ עם השחקנים וקבלת החלטת ההשקעה של גאידמק, הולך ומתקרב. התקדמות במו"מ עם שמעון גרשון

בבית"ר ירושלים מקווים לפתוח את האימונים בעוד כשבוע, כשהיו"ר איציק קורנפיין מייעד את יום ראשון הבא, כיום בו יתקיים אימון הבכורה. מרבית השחקנים הישראליים כבר הסכימו לקיצוץ וגם עם אלה שעדיין לא, אריק בנאדו ושמעון גרשון, מתקרבים לכך.

 

ביממה האחרונה שוחח גרשון עם קורנפיין ולמרות שלא הושגה התקדמות בעניין הקיצוץ (בית"ר דורשת הפחתה בסך 50 אחוז בעוד גרשון מוכן ל-35 בלבד), הרי שבין הצדדים חלה התקרבות בכל הקשור ליחסים. על פי המסתמן, גרשון יסכים להתגמשות נוספת והיו"ר יוכל להציג את הנתונים בפני הבעלים ארקדי גאידמק.


שמעון גרשון. יסכים להתגמשות נוספת בשכר? (צילום: אלי אלגרט)

 

גאידמק צפוי לתת החלטה בנוגע להמשך התמיכה בקבוצה, כולל התקציב אותו תעמיד לקראת העונה הבאה, בתוך 48 השעות הקרובות. הבעלים גם יחליט מי יאמן את הקבוצה, כשראובן עטר נחשב למועמד המועדף עליו, לפני יצחק שום. גם הבלם אריק בנאדו מתקרב לבית"ר וצפוי להחליט להישאר בה תמורת קיצוץ.

 

ביומיים האחרונים עברו השחקנים ,ובנאדו ביניהם, בדיקות רפואיות שמטרתם חסכון בזמן לרגע בו יוחלט על תחילת האימונים. "אנחנו מקווים שהכל יהיה מאחורינו בתוך שבוע", אמרו בבית"ר, "זו המטרה אליה אנחנו חותרים". שני הזרים, דאריו פרננדס וכריסטיאן אלבארס, נמצאים בארץ ומחכים גם הם להחלטה, אם כי קשה להאמין שהשניים או אפילו אחד מהם יישאר בבית"ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק בנאדו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים