שתף קטע נבחר

גרשון: "נגד טאו נשתמש בטקטיקה של חיפה"

מאמן מכבי ת"א נערך למפגש הפיקנטי מול אליהו וקבוצתו הבאסקית, אבל הודה: "את השלב הזה צריך לעבור". פדרמן: "ברור שיש כאן גם עניין אישי"

רגשות מעורבים - כך קיבלו אנשי מכבי תל אביב את תוצאות הגרלת היורוליג שנערכה היום (ד') בברצלונה. מצד אחד, צסק"א מוסקבה וטאו ויטוריה החזקות. מנגד, וירטוס רומא ואולימפיה לובליאנה, שתיים שלא נמנות על אריות היבשת.

 

"את השלב הזה צריך לעבור וכנראה שנעבור אותו", התייחס מאמן מכבי, פיני גרשון, להגרלה. "מה שבאמת חשוב זה מי יהיה נגדנו בשלב הבא, בטופ 16. אני תמיד אומר שעדיף בהתחלה לשחק מול הקבוצות החזקות ואני מקווה שצסק"א מוסקבה וטאו ויטוריה נחשבות כאלו".


אליהו ופיני גרשון. "משחק מלא בפיקנטריה" (צילום: אלי אלגרט)

 

על המפגש הצפוי מול ליאור אליהו וקבוצתו הבאסקית, אמר גרשון: "המשחק מול טאו ויטוריה וליאור כמובן מלא בפיקנטריה. במשחקים נגדם בטח נשתמש בטקטיקה של מכבי חיפה נגדנו".

 

אחד מבעלי הקבוצה, דיויד פדרמן, הוסיף: "מילת המפתח בבית הזה היא 'מעניין'. אין ספק שאנחנו עם קבוצות מאוד מעניינות כמו טאו וצסק"א, אך ברור שיש כאן גם עניין אישי. יהיה נחמד לפגוש את ליאור אליהו כאן בנוקיה במדי טאו. זה בית סביר, הרי אף פעם זה לא קל".


יניב גרין. "ניחשתי שנפגוש את טאו" (צילום: רויטרס)

 

גרין: "מאחל לליאור בהצלחה, חוץ במשחקים נגדנו"

"זו בהחלט הגרלה מעניינת", המשיך יניב גרין באותו הקו. "אנחנו נשחק מול שתיים מהקבוצות הטובות באירופה (טאו וצסק"א), אבל כמובן שגם אסור לזלזל באחרות. יש לנו מטרה והיא להגיע הכי למעלה שאפשר. לליאור אני יכול רק לאחל המון בהצלחה, אבל חוץ במשחקים מולנו. האמת שניחשתי שטאו יוגרלו נגד מכבי, תמיד קורים דברים כאלה".

 

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, ייצג את הקבוצה בהגרלה וסיכם: "קיבלנו בית קשה מאוד. אנחנו מכירים את היכולת של צסק"א, גם טאו ויטוריה קבוצה מצוינת ויהיה קשה במיוחד לשחק נגד שחקן שהוא אחד משלנו. זה יהיה מוזר מאוד ומעניין לפגוש את ליאור אליהו. גם לרומא וללובליאנה ניסיון רב ביורוליג, אבל ייתכן שחלק מהסגלים ישתנו בהתאם להגרלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיני גרשון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים