שתף קטע נבחר

רצח בבצרה: אב חנק למוות את בתו בת ה-3

כוחות הצלה שהגיעו לבית משפחת גולדרינג במושב שבשרון, מצאו את גופת הילדה נועה כשעליה סימני אלימות. סבה היה זה שהזעיק את כוחות ההצלה. הוא סיפר כי בנו, שנטל כדורים ונמצא מעורפל הכרה, הראה סימני מצוקה בעקבות הליכי גירושים

ילדה בת שלוש נרצחה הבוקר (שבת) על-ידי אביה במושב בצרה שבשרון. גופתה של נועה גולדרינג נמצאה כשעליה סימני חניקה ונראה כי היא מתה כמה שעות לפני שהגיעו כוחות ההצלה למקום. האב, כבן 30, ניסה לשים קץ לחייו אחרי הרצח. הוא נמצא כשהוא פצוע באורח קל ופונה לקבלת טיפול בבית החולים מאיר בכפר-סבא. זמן קצר לאחר מכן - הודה במעשה. גופתה של הילדה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר, לצורך נתיחה משפטית.

 

כשהגיעו כוחות ההצלה לבית המשפחה הם מצאו תחילה את אביו ואחיו של החשוד. האב הוביל את הפראמדיקים לחדר השינה תוך שהוא אומר להם "בואו מהר, הילדה גמורה". כשנכנסו צוותי ההצלה לחדר השינה התגלה לעיניהם מחזה מזוויע: האב שכב על המיטה כשהכרתו מעורפלת עקב נטילת כמות גדולה של כדורים. לצדו, שכבה הבת כשהיא מחוסרת הכרה. על גופה היו סימני אלימות ובסמוך לה סימני דם. 

 

קצין בכיר סיפר ל-ynet: "זו היתה תמונה קשה מאוד לראות ילדה כל-כך יפה שוכבת על המיטה ללא רוח חיים, ועוד לדעת שהחשד הוא כי אביה רצח אותה. גם עבורי כקצין ותיק שראה הרבה גופות, זו היתה אחת התמונות הקשות ביותר". להערכת המשטרה, המוות של הילדה נגרם כתוצאה מחניקה.


שוטרים בבית המשפחה במושב בצרה (צילום: עידו ארז) 

 

עוד עולה מהחקירה כי הסב התכוון להגיע הבוקר לבית המשפחה על-מנת לבקר את נכדתו. הוא טלפן לבנו וכששמע את האחרון ממלמל מילים לא מובנות התעוררה בו דאגה. הוא מיהר לבית המשפחה. כשהגיע הסב לבית פתח לו הבן את הדלת ולאחר מכן ניסה לחתוך את ורידיו. האב נאבק בו, עד שהצליח להוציא ממנו את הסכין. לחוקרי המשטרה סיפר הסב כי לא הצליח להבין מבנו מדוע חנק את נכדתו.

 

הסב גם היה זה שהזעיק את כוחות ההצלה למקום, וכשאלה הגיעו למקום התברר להם כי הילדה מתה כבר כמה שעות קודם לכן. הפראמדיק מיקי כפרי שהגיעו ראשון למקום יחד עם עמיתו דיב מנצור סיפר ל-ynet: "מצאנו את הילדה כשהיא מחוסרת הכרה. ניסינו לבצע בה פעולות החייאה, אך כבר לא היה הרבה מה לעשות. הענקנו לאב טיפול ראשוני ופינינו אותו לבית החולים".

 

מצוקה בעת הליכי גירושים קשים

אמה של הילדה לא נמצאה בבית והיא אותרה כעבור כמה שעות בירושלים. מדובר בזוג הנמצא בהליכי גירושים מזה כשבועיים ועל-פי ההסכם ביניהם, בשבת הזו הילדה שהתה אצל האב. מדובר בבת יחידה. האב נסע אתמול לירושלים בשעות אחר הצהריים כדי לקחת את ילדתו מהאם, ככל הנראה חוזרת בתשובה.

 

כוחות גדולים של משטרה בפיקודם של מפקד מרחב שרון תת-ניצב קובי כהן, ומפקד משטרת כפר-סבא סגן-ניצב שי אזולאי, נמצאים בשעה זו בבית. השוטרים גבו עדויות מהסב ומהאח והם צפויים לחקור גם את האב המאושפז לאחר שיתאושש.

 

הסב סיפר בחקירתו כי דיבר עם בנו במהלך שהותו האחרונה בחו"ל, וזה סיפר לו על מצוקתו עקב הליכי הגירושים בהם הוא נמצא. מבדיקה שנערכה במשטרה עולה כי נגד הזוג לא הוגשו בעבר תלונות, וכי לאבי הילדה ואמה אין עבר פלילי.

 

שכנים ששוחחו עם ynet הביעו תדהמה מהמקרה. לדבריהם, מדובר באחת המשפחת המוכרות והוותיקות בבצרה. ראש המועצה האזורית חוף השרון, אלי ברכה, אמר מדובר במשפחה "ממוצעת ורגילה" שאינה מוכרת לשירותי הרווחה. לדבריו, שירותי הרווחה של המועצה מטפלים בבני המשפחה.


פורסם לראשונה 25/07/2009 12:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום רפרודוקציה: רענן בן צור
נרצחה. נועה גולדרינג
צילום רפרודוקציה: רענן בן צור
"בואו מהר, הילדה גמורה"
צילום: עידו ארז
מומלצים