שתף קטע נבחר

תקדים קלנייטיס: חתם בבנטון, ישחק בז'לגיריס

בית הדין של פיב"א פסק כי הגארד הליטאי יישאר בקובנה, למרות שהוא מחויב חוזית לאיטלקים. לוקאס מברוקפאלידיס חוזר לאולימפיאקוס, בילי קיז ממשיך במארוסי

מנטאס קלנייטיס הוא גארד ליטאי חביב ומוכשר, שמקווה להפוך ביום מן הימים לאחד הבולטים באירופה. בינתיים יוצא שמו למרחקים כאחד שמתקשה להחליט - והסאגה בנוגע לעתידו הופכת מעניינת מיום ליום.

 

קלנייטיס, שיהיה בן 23 בספטמבר, חתם במהלך העונה על חוזה לשלוש שנים בבנטון טרוויזו. הוא החליט לעזוב את ז'לגיריס קובנה לאור מצבה הכלכלי הרעוע שלה, אך הקבוצה נרכשה מאוחר יותר בידי ולדימיר רומנוב וניצלה. הגארד התחרט וביקש לבטל את חוזהו באיטליה.


קלנייטיס עם ויטניס יאסיקביצ'יוס, אחיו של שאראס (צילום: zalgiris.lt)

 

בית הדין של פיב"א אירופה פסק היום (ב') כי למרות חוזהו של השחקן בטרוויזו, הוא יוכל להמשיך וללבוש את המדים הירוקים של סגנית אלופת ליטא. בנטון כבר הודיעה כי תערער על ההחלטה.

 

סוכנו של קלנייטיס, לוקה קאפיקיוני, מאס בחוסר ההחלטיות של מרשו ותקף אותו באופן פומבי: "זו סיטואציה מוזרה. מנטאס היה כמו בן בשבילי והוא שמח כשחתם בבנטון. לפני חודש הוא הודיע לי שאני לא הסוכן שלו יותר. הוא כתב לי מכתב מטופש שבו ביקש ממני לפתור את הבעיה מול בנטון. אני לא נותן תירוצים לילד מפונק בן 22. מבחינתי, הוא חייב לשחק בבנטון".


קיז וסטיבנסון חוגגים במארוסי. בקרוב בהיכל? (צילום: sportime.gr)

 

אולימפיאקוס פיראוס העמיקה את הקו הקדמי שלה בסנטר היווני לוקאס

מברוקפאלידיס, שחתם לשנתיים וישמש כגיבוי ליאניס בורוסיס ולניקולה וויצ'יץ'. למברוקפאלידיס היה חוזה בפיראוס לעונה הקרובה והוא האריך אותו בשנה, אחרי שהושאל אשתקד למארוסי.

 

בילי קיז, רכזה לשעבר של הפועל תל אביב, עשוי להיזכר בימי הדרבי העליזים ולשוב לשחק בהיכל נוקיה. האמריקני האריך את חוזהו במארוסי היוונית, שתתמודד במוקדמות היורוליג על הזכות להשתבץ בבית ג' של מכבי תל אביב. הוא משתף שם פעולה עם אקס בני השרון, ג'רוד סטיבנסון. אריס סלוניקי, יריבת מארוסי בסיבוב הראשון, החתימה את הרכז קרטיס סטינסון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: zalgiris.lt
מנטאס קלנייטיס
צילום: zalgiris.lt
מומלצים