שתף קטע נבחר

טוטו: רעננה סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל עכו

ניסוי הכלים של שתי העולות החדשות לליגת העל הסתיים בחלוקת נקודות. נגואה אוליבר (דקה 16) כבש ראשון, גיל קופר (73) הישווה. סמדג'ה: "השוער שלהם היה גיבור המשחק"

היסטוריה קטנה נרשמה הערב (ש') באיצטדיון 'לויטה' בכפר סבא, כאשר הפועל רעננה אירחה לראשונה משחק רשמי כקבוצת ליגת העל, עת פגשה את הפועל עכו במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. שתי העולות החדשות, שמשחקות בבית ג' של המפעל, הציגו משחק פושר ונפרדו בתיקו 1:1 מאכזב.

 

חניכיו של ירון הוכנבוים, שנאלץ לשתף מספר שחקני נוער בשל עיכוב באישור התקציב, פתחו את המשחק טוב יותר ואחרי 16 דקות עלו ליתרון משער של החלוץ הנבחן, נגואה אוליבר. המחצית השנייה היתה משעממת להחריד והאירוע הבולט בה היה בדקה ה-73, אז גיל קופר השיג את השיוויון.


עכו. אוליבר העלה את הצפוניים ליתרון במחצית הראשונה (ראובן שוורץ)

 

המאמן האורח, ירון הוכנבוים, סיכם את המשחק, ואמר: "קשה להתייחס למשחק הזה יותר מדי כי התכוננו עם סגל שונה, שינינו כמה עמדות, הכנסנו זרים שרק הגיעו, אבל אלה ששיחקו עשו עבודה טובה והתיקו היה משקף. החלטנו להחתים את הקשר האחורי עבדול ראזק ולגבי היתר נקח את הזמן. יש לנו המון סבלנות וצריכים להיות שלמים עם ההחלטות".

 

קפטן רעננה, שאול סמדג'ה, אמר: "הגענו להמון מצבים והבקענו רק פעם אחת, מה שהוציא את השוער שלהם כגיבור המשחק. זה היה ניסוי כלים מבחינתנו והיתה הרגשה שזו ליגה לאומית כי זו יריבה שאנחנו מכירים ואמרתי לירון - 'כמה פעמים אפשר לפגוש אתכם?'".


כהן. "תוצאה טובה בשביל גביע הטוטו, הליגה יותר חשובה" (ישראל יוסף)

 

אלי כהן, מאמן רעננה, הוסיף: "זה משחק ראשון בעונה וניכרת עייפות אחרי מחנה האימונים ממנו חזרנו רק לפני יומיים, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסגל היה חסר. הקבוצה שראיתם כאן זו לא הקבוצה שתהיה לנו ואני מקווה שכבר בשבוע הבא כל השחקנים יעברו בבקרה. בסך הכל זו תוצאה טובה בשביל גביע הטוטו, אבל הליגה יותר חשובה. אני עדיין מחפש חלוץ וקשר אחורי".

 

מהלך המשחק

דקה תשיעית: עומר עבדול עזיז הכניס כדור רוחב מצוין לאבי אלפסי, שבעט מעל השער.

15': ארמנדו רנה סיים מבצע אישי יפה בבעיטה מקצה הרחבה, שחולפת בסמוך לקורה.

16': גול! 0:1 להפועל עכו. מבה אדק מסר כדור טוב לנגואה אוליבר, שאול סמדג'ה איחר ביציאה והחלוץ בעט כדור שטוח שחלף מתחת לבטן של השוער.

 

36': מבצע אישי יפה של כריסטיאנו דוס סאנטוס הסתיים בהצלה מרהיבה של דודו גורש.

41': רעננה שוב החמיצה ממצב קורץ כשהפעם שניר שוקר החמיץ מול גורש וסחט רק קרן.

68': שוקר הרים קרן היישר לראשו של מיקי סירושטיין, שנגח למשקוף.

 

73': גול! 1:1 באיצטדיון 'לויטה'. שוקר הוריד כדור לגיל קופר שבעט חזק כדור שפגע בשחקן הגנה וחדר לרשת.

76': שוקר פרץ מצד ימין והרים כדור מדויק לדוס סאנטוס, שנגח טוב וסחט הצלה מגורש. 

 

הרכבים

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה; איתי טואף, רועי לוי, גיא קאוז, לירוי גונשאלבס; שניר שוקר, גיל קופר (לאונרדו, 86), ארמנדו רנה, ווילמר פוארטה (מיקי סירושטיין, 46); רז כהן, כריסטיאנו דוס סאנטוס. 

 

הפועל עכו: דודו גורש; עמרם בריק, בן בנימין, עומר עבדול עזיז, רון בן נחום; אבי אלפסי, מאבה אדק, משה חלפון (קווין ריינשטיין, 71), גיזי דרבור; נגואה אוליבר (אליאור סיידר, 71), איסמעיל עבדול ראזק.


פורסם לראשונה 01/08/2009 17:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי כהן
צילום: נמרוד גליקמן
מומלצים