שתף קטע נבחר

אמסלם, בית"ר: "לא מחנה אידיאלי, נגיע מוכנים"

בית"ר ירושלים חזרה מרומניה, עוזר המאמן מודע לפיגור בקצב האימונים ובישר: "רוב הסגל יישאר, אבל ייתכנו שינויים". 350 אוהדים הגיעו לנתב"ג וביקשו מיצחקי להישאר. המבחן הקרוב: כבר ביום שני מול מכבי נתניה בגביע הטוטו (19:45, שידור ישיר ב-5+ לייב)

אוהדי בית"ר ירושלים התרגלו בשנים האחרונות לקבל את השחקנים השבים ממחנה האימונים עם קבלת פנים ססגונית בשדה התעופה וציפיות בשמיים לקראת העונה החדשה. כ-350 מהם הגיעו אמנם הלילה לנתב"ג ועודדו את אליליהם, שחזרו משבוע מפרך ברומניה, אולם לכולם ברור כי הפעם המצב שונה לאור ארועי הקיץ האחרון.

 

השחקנים נראו עייפים עת נכנסו לאולם מקבלי הפנים, אבל כבר מחר בערב ישובו להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה ביום שני (19:45, שידור ישיר ב-5+ לייב). האוהדים הרימו על הכתפיים את הקפטן אבירם ברוכיאן והחלוץ ברק יצחקי, ממנו ביקשו להישאר לפחות עד פגרת החורף. בשחקן מעוניינת הירנביין ההולנדית. 

 

הקשר קובי מויאל, שחזר מהשאלה לבני יהודה, אמר: "האווירה הזו מחממת את הלב, אבל התרגלנו לזה מאוהדי בית"ר. אנחנו לא פחות רעבים מהאוהדים ונקווה

להחזיר להם על המגרש. במחנה שומי רצה שנעבוד יותר על כושר גופני, כי התחלנו את האימונים מאוחר. עבדנו קשה ואני חושב שהתקדמנו".

 

עוזר המאמן, דוד אמסלם: "הכל קרה ברגע האחרון. זה לא היה המחנה האידיאלי, אבל היינו חייבים לעשות את זה מקוצר, כי בחו"ל יותר נוח, יותר שקט ויש אווירה שונה. הפקנו מהמחנה הזה המון, עבדנו על כושר גופני ונמשיך לעבוד על זה, כי יתר הקבוצות כבר החלו לעבוד. אני חושב שזה יבוא על חשבון גביע הטוטו, אבל בסופו של דבר נגיע מוכנים לליגה. רוב הסגל יישאר כאן, אבל יכול להיות שיהיו שינויים. בימים הקרובים נשב עם איציק קורנפיין ונחליט סופית לגבי הסגל".

 

על המשחק מול מכבי נתניה, שיתקיים בראשון לציון בגלל שיזרוע ב'טדי' אמר אמסלם: "גביע הטוטו פחות חשוב לנו". בקבוצה מצפים שביממה הקרובה יעביר הספונסר גומא אגיאר את סכום 16 מיליון השקלים שאמורים להיכנס לתקציב המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוד אמסלם
צילום: אבי ולר, Bjerusalem.co.il
מומלצים