שתף קטע נבחר

שלוש פעמים בשבועיים: אסירים נמלטו בבלגיה

שירות בתי הסוהר של בלגיה אמור להרחיק את הפושעים מהחברה, אך נראה כי הוא אינו מסוגל לעצור אותם. משרד המשפטים בבריסל הודיע בצהריים (יום ג') כי שלושה פושעים נמלטו מתא המעצר בבית המשפט במרכז העיר. מדובר במקרה השלישי של בריחת אסירים בשבועיים האחרונים.

 

בהודעה נמסר כי שלושת האסירים הובאו לבית המשפט במרכז בריסל בליווי סוהרים. לפתע פרצו לאולם הדיונים שני גברים חמושים ולקחו עימם את הפושעים האזוקים.  


בית המשפט בבריסל, ממנו ברחו היום האסירים (צילום: רויטרס)

 

לפני שבוע בדיוק הצליחו שישה אסירים לברוח מבית הסוהר הסמוך לעיר הנמל הבלגית אנטוורפן. השישה הניחו סולם על חומת הכלא - הרחק מעיני הסוהרים - וכך טיפסו את דרכם אל החופש. בכיר בשירות בתי הסוהר הבלגי, לורן סמפו, ציין כי בצדה השני של החומה המתין להם רכב מילוט. ארבעה מהנמלטים נתפסו לבסוף.

 

שבוע קודם לכן נמלטו שלושה אסירים מכלא אחר לאחר שנעזרו במסוק. משרד התובע הכללי בברוז' סיפר אז כי אדם נוסף, ששיתף פעולה עם האסירים, חטף את המסוק ואילץ את הטייס לנחות בתוך חצר הכלא. שם המתינו הנמלטים

שזינקו לבטן המסוק. האסירים טסו לשדה שנמצא במרחק של 20 קילומטרים מהעיר ברוז', בסמוך למחלף בו גנבו מכונית מרצדס שחורה ונמלטו. לדברי המשטרה, עד כה לא אותרה המכונית החשודה.

 

דובר המשטרה בעיר ברוז' דיווח שלשום כי שלושת האסירים הללו ביצעו בסוף השבוע שורה של מעשי שוד. השלושה, ובהם שודד בנקים מורשע שנחשב לאחד הפושעים המסוכנים ביותר בבלגיה, שדדו סניף בנק, תחנת דלק ושני מחסנים גדולים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בית הכלא בברוז' (ארכיון)
צילום: AFP
מומלצים