שתף קטע נבחר

אשדוד מוותרת על שי רביבו. גם על דוד?

בעיר הנמל החליטו לאפשר לכשרון הצעיר להמשיך להתפתח כמושאל, כשהפועל ר"ג שוב מעוניינת. ומה עם האח הגדול ומכבי ת"א? "לא פוסלים שום דבר". ראובן שוחרר

במ.ס. אשדוד עדיין לא העבירו את כל חוזי השחקנים בבקרה, אבל גם לא ממהרים לעשות את זה. הסגל הנוכחי גדול מדי והצוות המקצועי בראשות יוסי מזרחי ושי הולצמן עדיין לא החליט את מי לשחרר, להוציא את המגן הימני ליאור ראובן.

 

מאור זוהר ולפחות שני שחקנים צעירים נוספים ישוחררו גם הם, כשגם שי רביבו, עליו דובר כמי שעשוי להשתלב השנה ברוטצית ההרכב, עשוי לעזוב. "נכון לעכשיו שי מתאמן באשדוד ומשתייך לסגל שלה", אמר ל-ynet המנכ"ל רפי נידם, "אם תגיע הצעה בעניינו, לא נעמוד בדרכו".


יעזוב את אשדוד? שי רביבו (צילום: אבי רוקח)

 

ל-ynet נודע כי הפועל ר"ג עשויה לפעול על מנת להחזיר את הקשר הצעיר לשורותיה, אחרי שנתיים מוצלחות שלו אצלה. גם העסקה בה מעורב אחיו של שי, דוד, התעוררה בימים האחרונים לחיים, אחרי שגורמים לא רשמיים מצד מכבי ת"א פנו לבעלים ג'קי בן זקן בעניין.

 

כפי שזה נראה כרגע, בן זקן עצמו לא ימנע מהקשר בן ה-31 להגשים חלום ולעבור למועדון בכיר, למרות שזה כבר סיכם עקרונית על הישארותו. המאמן מזרחי הוא זה שמתנגד למהלך של מכירה, אלא אם יתאפשר לו להחתים זר ברמה גבוהה.


יוסי מזרחי. ממשיך לבחון זרים (צילום: צפריר אביוב)

 

הסכום אותו תדרוש אשדוד עומד על כ-200 אלף דולר, כולל העברה של שחקן נוסף בדמותו של ג'ונתן אסוס, אבל על פי גורם בקבוצה, "אין כרגע עם מי

לדבר במכבי ת"א". רביבו עצמו אמר ל-ynet: "אני לא יודע מה קורה בין ההנהלות של הקבוצות, אבל אני שחקן אשדוד, למרות שאני לא פוסל כלום".

 

בינתיים נבחנים באשדוד שני שחקנים זרים, אחרי שליאנדרו טאופיליו שוחרר. הקולומביאני ג'יאנקרלו דואניאס ימשיך להתאמן וקשר אוקראיני נוסף ישוחרר ככל הנראה. השם המסקרן ביותר הוא דווקא של זה שאמור להגיע בשבת - מוחמד אדאמו. מדובר בקשר אחורי מקבוצת קוטוקו הגנאית, ששיחק בעבר בגנצ'לרבירליג'י הטורקית.

 

העיתון הפרואני 'לה רסון' דיווח אמש (ג') כי אשדוד ניסתה באחרונה לצרף לשורותיה את אלכסנדר גוסטבו סאנצ'ס רייס מקבוצת אליאנזה לימה. על פי הידיעה, המגעים עם החלוץ הפרואני הגיעו לשלבים מתקדמים, עד אשר אתמול הוא חתם על חוזה חדש לשנתיים עם קבוצתו הנוכחית.

 

בהכנת הידיעה השתף תומר גנור

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוד רביבו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים