שתף קטע נבחר

האגודה למען החייל תחליף את אורנג' בפלאפון

פלאפון זכתה בהליך הבחירה ותציע הטבות ייחודיות לחברי מועדון "יותר" של האגודה, בו חברים כל חיילי צה"ל. פלאפון אף תוכל לשווק ממוצריה בכל אירועי האגודה

חברת פלאפון נבחרה היום למפעיל הסלולרי של האגודה למען החייל ותחליף בכך את אורנג' שהיתה המפעילה של האגודה בשנתיים האחרונות. פלאפון תוכל לשווק משירותיה ומוצריה במסגרת "יותר", מועדון הצרכנות של האגודה, שבו חברים כל חיילי החובה בצה"ל, ולהציע להם הנחות ייחודיות. 

 

האגודה הודיעה על כך היום (ה') אחרי שסיימה את הליך הבחירה שארך מספר חודשים. פלאפון תחליף את אורנג' בפעילות השיווקית לחיילי צה"ל בעוד כשבועיים.

 

ממועדוני הצרכנים הגדולים במשק

לפי נתוני מועדון "יותר" שנאספו מעשרות אלפי חיילים, עולה כי ההוצאה הגדולה ביותר אצל חיילי החובה הינה הטלפון הסלולרי, בהיקף של כ- 250 שקל מדי חודש לחייל, ואף יותר מכך.

 

"יותר" הוא אחד ממועדוני הצרכנות הגדולים במשק והחברות בו הינה חינם. במסגרת המועדון, חיילים מקבלים הטבות ברכישות במאות רשתות ובתי עסק בכל רחבי הארץ. במסגרת פעילותו, המועדון מקדם הטבות רבות למשרתי החובה, שהעיקריות שבהן הן כרטיס אשראי ייעודי והסכם הסלולרי בתנאים אטרקטיביים.

 

פלאפון תוכל כעת להציב דוכני שיווק ומכירה בכל אירועי ומוסדות האגודה, כולל באלה הממוקמים בבסיסי צה"ל.

 

25 אגורות לדקת שיחה

 

התעריפים של פלאפון לחיילים יהיו מעתה 16.25 אגורות לדקת שיחה, לשלושת המספרים העיקריים עמם משוחח החייל בכל חודש; ו-25 אגורות לדקת שיחה לכל אחד מהייעדים האחרים.

 

בחירת שלושת המספרים העיקריים נעשית באופן אוטומטי, ומשתנה מידי חודש על פי השימוש בפועל, ואינה דורשת ממנו עדכון או דיווח כלשהם.

 

בסופי שבוע יהיה המחיר 22 אגורות לדקה לכל היעדים. לוחמים ישלמו בסופי שבוע 9 אגורות לדקה.

 

עכשיו, חיילים דיברו בפלאפון במחיר של 29 אגורות לדקה בחבילות של דקות, עם תשלום חודשי קבוע למשל 29 שקל ל-100 דקות שיחה. מי שעבר את מכסת הדקותשילם 59 אגורות לדקה.


טיב ההטבות של פלאפון לחיילי צהל במסגרת יותר

טיב ההטבות של פלאפון לחיילי צה"ל במסגרת "יותר": תעריפי שיחה
למי מתקשרים? תעריף דקת שיחה
לכל היעדים 25 אגורות
לשלושה מספרים עיקריים 16.25 אגורות
לכל היעדים בסופ"ש 22 אגורות
לוחמים , לכל היעדים בסופי שבוע 9 אגורות

בנוסף, החייל יקבל 20 הודעות sms בחינם בכל חודש, כאשר כל הודעת sms נוספת תחויב ב-16 אגורות. בסופי שבוע sms יעלה 9 אגורות. עד כה, חיילים שילמו בפלאפון 16 אגורות ל-sms רק אם רכשו חבילה של 300 דקות.

 

אם גובה החשבון יעלה על 9.90 שקל החייל יקבל פטור מדמי מנוי.

 

בנוסף, חיילים יוכלו לרכוש ארבעה סוגי מכשירים, כולם דור שלישי, בחיוב-זיכוי מלא, כנגד חיוב חודשי של 20 שקלים נוספים. לכן, חייל שחשבונו החודשי 30 שקל, לא ישלם דמי מנוי ולא ישלם תשלום נוסף בגין אחד מארבעה מכשירים אלה.

 

עם זאת, אין חובה לרכוש מכשיר סלולרי והחיילים זכאים ליהנות מתוכנית ההטבות והתעריפים האטרקטיביים גם בשימוש במכשירם הישן.

   

אחת לשבועיים חייל יקבל הטבה יומית נוספת, משתנה, בשווי של 6 שקלים. 

 

חיילים המשלמים באמצעות כרטיס אשראי של מועדון "יותר", אותו מפעילה האגודה למען החייל עבור חיילי צה"ל, ייהנו מ-10 דקות שיחה חינם נוספות בכל חודש.

 

הזכאים לרכישת מכשיר הם חיילים בשירות חובה, חיילים בשירות חובה המשרתים כשוטרי משמר הגבול, משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר, עתודאים, בני או בנות שירות הלאומי וכל מיועד לשירות בטחון (מלש"ב), המחזיק בידיו צו התייצבות לשירות חובה. ההערכה היא כי פוטנציאל השוק הוא של מאות אלפי מנויים.


טיב ההטבות של פלאפון לחיילי צהל במסגרת יותר

טיב ההטבות של פלאפון לחיילי צה"ל במסגרת "יותר"
sms מכשירים חינם
16 אגורות או 9 אגורות בסופ"ש. 20 הודעות מתנה בחודש ארבעה סוגים של דור שלישי, בלי חיוב בשיחות מעל 30 שקל 10 דקות שיחה לבעלי כרטיס אשראי "יותר"
 

ציון ספיר, מנכ"ל האגודה למען החייל שניהל את ההליך המכרזי: "מדובר בהישג ראשון במעלה וחסר תקדים עבור חיילי צה"ל. זהו נדבך נוסף בפעילות האגודה לקידום רווחת החייל. מעתה ישלמו חיילי צה"ל מחיר נמוך מאד עבור שיחות הטלפון שלהם, לרווחתם ולרווחת בני משפחותיהם. אני מודה לחברת פלאפון על המאמץ המיוחד שעשתה לטובת חיילי צה"ל, ומקווה להתקשרות מוצלחת בינה ובין האגודה למען החיל." מנכ"ל האגודה גם הודה לחברת פרטנר, המפעילה היוצאת של השירות הסלולארי לחיילים, וציין: "שיתוף הפעולה בין האגודה ובין חברת פרטנר במהלך השנים האחרונות היה מוצלח ופורה, וקידם רבות את טובת חיילי צה"ל"

 

 אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "בחירת הרשת הסלולרית לחיילי צה"ל תחסוך להם סכומים משמעותיים מדי חודש. לאגודה למען החייל חשוב שכל חייל בצה"ל ייהנה מהתנאים הטובים ביותר שאנו יכולים להשיג עבורו, גם בתחום הסלולרי".

 

ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון: "פלאפון מברכת את האגודה למען החייל על בחירתה בפלאפון. מעתה חיילי צה"ל יוכלו ליהנות מהרשת המתקדמת בעולם, מהשירות הטוב ביותר ומהתעריף המשתלם ביותר".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים