שתף קטע נבחר

כוכב העתיד הליטאי מוטיונאס חתם בבנטון

הסנטר הליטאי המבטיח ינסה לקדם את סיכויי הבחירה שלו בדראפט ה-NBA בקבוצה האיטלקית. ג'רמי ריצ'רדסון חבר לאיירה ניובל בסלוניקי

בנטון טרוויזו מתחדשת ובגדול. מוכנה ומזומנה להשתלב מחדש בטופ האירופי ולא פחות חשוב מכך, לשקם את מעמדה כמצע הטיפוח הראשון במעלה ביבשת. המועדון האיטלקי ששלח ל-NBA את טוני קוקוץ', בושטיאן נכבאר, ניקולוז' צקיטשווילי, אורוש סלוקאר וכמובן אנדראה ברניאני, בונה על יצוא עתידי לארה"ב בדמות דונטאס מוטיונאס.

 

הסנטר הליטאי בן ה-19 (2.12 מ'), מהטובים בשחקני הנוער ביבשת, עזב את מולדתו אחרי שהפנה גבו לז'לגיריס קובנה וחתם בבנטון. בכך פיצה אולי על ההברזה של רכז ז'לגיריס הצעיר מנטאס קלייניטיס, שחתם לשלוש שנים ונסוג בו. מוטיונאס הוא האחרון מבין שורה של שחקני רכש שכן נמשכו לפרויקט המתחדש תחת פרנצ'סקו ויטוצ'י. האחרון שבהם, הרכז הקרואטי דאבור קוס. לפניו הגיעו הפורוורדים דניאל האקט, קרטייה מרטין ויסמין הוקיץ'.


איירה ניובל במדי קליבלנד קאבאלירס (AP)

 

אריס סלוניקי היוונית מעלה גם היא הילוך בכל הנוגע לרכש וצירפה ביום ראשון את הפורוורד האמריקני ג'רמי ריצ'רדסון (25, 2.01 מ'), שכיכב לאחרונה במדי קבוצת ליגת הקיץ של אורלנדו מג'יק. בשלוש השנים האחרונות הספיק ללבוש מדיהן של אטלנטה הוקס, פורטלנד טרייל בלייזרס, מיאמי היט, ממפיס גריזליס, סן אנטוניו ספרס ואורלנדו מה-NBA. לשם שינוי, ינסה להוכיח את עצמו כשחקן מוביל ביוון.

 

ריצ'רדסון ייפגוש בסלוניקי את שחקן בני השרון בעונה שעברה, איירה ניובל. לפורוורד בן ה-34 (2.01 מ'), הידוע כשומר מצטיין יש רקורד מרשים יותר ב-NBA החל מהבכורה שלו במדי סן אנטוניו ב-2000. מאז הספיק לשחק גם באטלנטה, קליבלנד, סיאטל ולוס אנג'לס לייקרס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דונטאס מוטיונאס
צילום: Getty Images image bank
מומלצים