שתף קטע נבחר

חוקרי גולדרינג בבית המשפט: הרצח תוכנן היטב

בדיון בהצהרת התובע נגד האב החשוד ברצח בתו אמר ראש צוות החקירה כי גולדרינג העביר יום לפני המעשה את זכויות ביטוח החיים שלו לקרובי משפחה, ותכנן את חניקתה "כך שתישאר יפה וטהורה". לטענת המשטרה, הוא "שפוי, קר רוח ונרקסיסט". כתב האישום יוגש עד סוף השבוע

אסף גולדרינג, החשוד ברצח בתו הפעוטה נעה, תכנן את המעשה היטב - כך אמרו הבוקר (יום ג') חוקריו במהלך הדיון בהצהרת התובע בעניינו בבית משפט השלום ברמלה. הדיון נערך אחרי שפסיכיאטר קבע כי גולדרינג כשיר לעמוד לדין, וכתב אישום נגדו יוגש ביום ה' הקרוב.

 

ראש צוות החקירה בימ"ר מרכז, רב-פקד מיכה לוין, וראש צוות החקירה המיוחד, אלידוב הכט, הגיעו לבית המשפט עם תיק

החקירה וחוות הדעת הפסיכיאטרית, המאששת את ממצאי החקירה, לפיהם גולדרינג היה שפוי בעת ביצוע המעשה ותכנן את הרצח ביסודיות.

 

רפ"ק לוין חשף כי ביום שקדם לרצח גולדרינג העביר את זכויות ביטוח החיים שלו לקרובי משפחתו. הוא הכין במיוחד שקית ניילון כדי שלא לחנוק את בתו באופן שישאיר עליה סימנים, או כפי שאמר בחקירה - "כדי שתישאר יפה וטהורה". לאחר מכן וידא באמצעות בדיקת דופק שנעה הקטנה מתה, ניקה אותה, והחליף את בגדיה.


"מעשיו נבעו מיצר נקמה". גולדרינג הבוקר בבית המשפט (צילום: דודו אזולאי)

 

החוקרים הצליחו לבנות תשתית ראייתית שממנה עולה כי גולדרינג ביצע את המעשה כנקמה ברעייתו לשעבר ובני משפחתה על כך שהרחיקו את הילדה ממנו. "מדובר בתוצאה של זעם ותסכול, וכל זה על רקע האופי הנרקסיסטי שלו", הסביר רב-

פקד לוין. בחוות הדעת הפסיכיאטרית שהגיעה לידי החוקרים נכתב כי גולדרינג ידע היטב מה יהיו תוצאות מעשיו, וכי הוא אינו זקוק לאשפוז פסיכיאטרי. "מעשיו נבעו מיצר נקמה, כתולדה של זעם", נרשם בה.

 

החוקרים הסבירו כי מדובר באדם "מאוד קר רוח", שמסר את הגירסה האמיתית שלו לראשונה בבית החולים, וניסה אחר כך להציג גירסה של בן אדם שאינו שפוי. לטענתם הוא אדם מחושב למדי, וכל מה שקדם למעשהו היה מובנה ומתוכנן למדי. בתום הדיון אפשרה המשטרה לראשונה לאביו של גולדרינג להתייחד איתו למשך חמש דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גולדרינג. "שפוי ומחושב"
צילום: ירון ברנר
נעה גולדרינג ז"ל. "רצה שתישאר יפה"
מומלצים