שתף קטע נבחר

"לבנון" יוקרן בפסטיבל טורונטו

סרטו של שמוליק מעוז שיתחרה גם בתחרות הרשמית בפסטיבל ונציה, יוקרן במסגרת "Visions" היוקרתית של הפסטיבל הקנדי

עוד נציג ישראלי בפסטיבל טורונטו: "לבנון", סרטו של שמוליק מעוז שיוקרן בבכורה עולמית בספטמבר במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל ונציה, יוקרן באותו חודש גם בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו במסגרת היוקרתית "Visions".

 

בכך מצטרף "לבנון" לשורה ארוכה של סרטים ישראלים שיוקרנו במסגרות השונות של פסטיבל הסרטים בטורונטו: "גוגל בייבי" של ציפי ברנד-פרנק, "הזמן שנשאר" של אליה סלימאן, "עיניים פקוחות" של חיים טבקמן, "5 שעות מפריז" של לאון פורודובסקי וכן שמונה סרטים נוספים שיוקרנו במסגרת החדשה "City to City", שתוקדש השנה לתל-אביב ותכלול בין היתר את "קירות" של דני לרנר, "פובידיליה" של יואב ודורון פז, "בנא" של ניב קליינר וכן סרטים קלאסיים כמו "תעלת בלאומילך" ו"עיניים גדולות".

 

מסגרת "Visions" של פסטיבל טורונטו מוקדשת לסרטים המבקשים לאתגר את התפיסות המקובלות של הקולנוע הפופולרי. במרכז סרטו של מעוז נמצא צוות טנק המסופח ליחידת חי"ר, ביום הראשון והכאוטי של מלחמת לבנון הראשונה. לאחר ההקרנה בפסטיבל טורונטו, "לבנון" יוקרן גם בפסטיבל הסרטים בניו-יורק, שייפתח בסוף ספטמבר. פסטיבל הסרטים בטורונטו ייפתח ב-10 בספטמבר ויימשך תשעה ימים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים