שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: אימון בחוף הים לפני הפגרה

חניכיו של אבי נמני ערכו אימון ריצה בחוף בהרצליה ויצאו לחופשה עד ליום שני הבא. תכנית כושר מיוחדת נבנתה לסרבי איביצ'ה אילייב במטרה להכשירו, לא ברור אם ישחק מול בני יהודה

שחקני מכבי ת"א התכנסו הבוקר (ו') בחוף הים בהרצליה לאימון ריצה וכושר לפני פגרת סוף השבוע. חניכיו של אבי נמני יהנו מחופשה עד ליום שני בשבוע הבא, אז ישובו לאימונים בקרית שלום ויפתחו בהכנות לקראת הדרבי הקטן של תל אביב מול בני יהודה. הצהובים מגיעים למשחק מול מוליכת הטבלה מהמקום השני, כשלבני יהודה הפרש שערים עדיף, ובידיעה שנצחון במשחק עשוי לעלות את מכבי לראשות הטבלה.

 

ההכנות למשחק יפתחו, כאמור, רק ביום שני, וזאת לאחר שלאורך כל השבוע נערכו האימונים בקרית שלום בסגל חלקי, ללא הזרים - איליה יבוריאן, אנדריי קומאץ' ועמנואל מאיוקה, שהצטרפו לנבחרותיהם הלאומיות, וכן ללא לירן שטראובר ויובל שפונגין, שנמנים על סגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול לטביה מחר.


קומאץ'. הצטרף לאימוני נבחרת סלובניה (צילום: גטי אימג'ס)

 

אליהם מצטרף דור מלול, שהמריא עם הנבחרת הצעירה של ישראל לקזחסטן לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית המקבילה ביום רביעי. כל השישה ישובו לאימונים עם הקבוצה רק ביום חמישי , לאחר שיסיימו את שליחותם הלאומית, ואז יוכל המנג'ר אבי נמני לתרגל את ההרכב שיקבל את הקרדיט מול הקבוצה של גיא לוזון.

 

מי שעדיין לא ברור אם יכלל בסגל למשחק הוא קשר הרכש החדש - איביצ'ה אילייב. הסרבי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, עדיין לא עורך אימונים יחד עם יתר חבריו החדשים לקבוצה, והוא לא שותף במשחק הראווה מול מכבי שדרות ביום שלישי, כמו גם במשחק האימון מול הנבחרת הצעירה ביום רביעי.

 

אילייב עורך בימים האחרונים אימונים אישיים, כאשר תכנית כושר מיוחדת נבנתה עבורו על ידי הצוות המקצועי של הקבוצה, וזאת במטרה להחזירו לכושר משחק כמה שיותר מהר. בינתיים, עושה הסרבי אימוני כוח וכושר, שכוללים ריצה עם כדור, תנועה, כוח מתפרץ וקפיצות. במכבי מקווים כי אם לא ישותף נגד בני יהודה, אילייב יהיה בכושר משחק עד למשחק הליגה הבא של הקבוצה מול הפועל חיפה בקרית אליעזר ב-26 בחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים