שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים הביסה את הפועל פ"ת 0:3

הירושלמים התעללו באורחים השבריריים, שפשוט לא מצאו דרך לעצור את ברק יצחקי, שכבש פעם אחת (33) ובישל פעמיים לעידן טל (26) ועמית בן שושן (44). גם הרחקת טל בדקה ה-37 לא שינתה את יחסי הכוחות

ערב המשחק מול בית"ר ירושלים, הצהיר יו"ר הפועל פתח תקווה דני לוי כי הפועל פתח תקווה היא הקבוצה הטובה מבין השתיים וצפה כי כך יוכח השבת באיצטדיון טדי. ובכן, על פי היכולת שהפגינו המלאבסים בבירה, לא רק שהם לא יותר טובים מבית"ר, ספק אם יש קבוצה גרועה יותר מהם. הירושלמים בכל אופן דרסו אותם עם ניצחון קליל 0:3. זאת למרות ששיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-37, עת הורחק עידן טל.

 

 

הפתח תקוואים פשוט לא הגיעו למשחק, נראו רדומים והתרשלו בעיקר בהגנה. בליץ שהתחיל מהפתיחה בא לידי מימוש בדקה ה-26 כשטל כבש מבישול של ברק יצחקי. האחרון היה כוכב המחצית הראשונה, כשכבש בדקה ה-33, והוסיף בישול נוסף לעמית בן שושן בדקה ה-44. אחרי ההפסקה, המשיכו הירושלמים לשלוט למרות החסרון המספרי והגיעו להזדמנויות נוספות. למזלם של האורחים, נכסחו מהם במזל, שערים נוספים ברשת.

 

מהלך המשחק

דקה שביעית: אבירם ברוכיאן התקדם עם הכדור על סף הרחבה ובעט כדור אלכסוני מסוכן שיצא החוצה. 

דקה 21: ברוכיאן העביר קרן קצרה משמאל לעבר אבי ריקן, שהמשיך בבעיטה לעבר ראשו של שמעון גרשון. הבלם ניצב חופשי מול השער, אך נגח מעליו. 

 

שער לבית"ר! דקה 26: הירושלמים חתכו את הגנת האורחים עם חילופי מסירות תכליתיות בדרך לשער יתרון של עידן טל. ברוכיאן שלח את ברק יצחקי באגף ימין עם כדור עומק. החלוץ המשיך בנגיעה לעבר טל, שהגיע בריצה ובעט פנימה - 0:1 לבית"ר.

 

שער לבית"ר! דקה 33: הגנת הפועל פ"ת המשיכה לעמוד חסרת אונים מול השטף ההתקפי של בית"ר. יצחקי העביר כדור לעידן ורד, שהחזיר לו בעקב. החלוץ הקשית למסגרת וכבש - 0:2 לבית"ר. 


יצחקי חוגג עם החברים שער ושני בישולים (יועד כהן)

 

כרטיס אדום לעידן טל! דקה 37: קשר בית"ר פגע במרפקו בעוסמאן באשירו והורחק על ידי אלון יפת. הוא ירד לספסל כשהוא מלא טענות לשופט. 

 

שער לבית"ר! דקה 44: גם בעשרה שחקנים המארחים לא התקשו מול יריבה חלשה ביותר. יצחקי יירט כדור סתמי במרכז המגרש ומסר מיד לעמית בן שושן, שגלגל פנימה - 0:3 לבית"ר.

 

דקה 47: השינוי הפתח תקוואי לא הגיע אחרי ההפסקה ועידן ורד הגיע למצב מצוין מתוך הרחבה. שניר דורי יצא לעברו והדף.

דקה 51: הזדמנות רצינית ראשונה של הפועל פ"ת הגיעה עם בעיטה מפתיעה, אך חדה וחזקה של עידן סרור סף הרחבה. הכדור פגע במשקוף.


חן עזריאל מתקדם ללא הפרעה מול הפועל פ"ת (יועד כהן)

 

דקה 52: עוד הזדמנות מצוינת של הפתח תקוואים. המחליף אלי אברבנאל הרים כדור מצוין לאלנתן לסמי שבעט בסיבוב למסגרת וסחט הדיפה מאריאל הרוש.

דקה 65: אחרי ההבלחות ההתקפיות של הפתח תקוואים, חזרה בית"ר לשלוט ללא עוררין. פאולו דה לה האסה שנכנס כמחליף בהופעת הבכורה בליגה, כמעט ופתח אותה עם שער, כשקיבל כדור נהדר מריקן. אבל הפרואני החמיץ.

 

דקה 78: טוטו תמוז המשיך בהתעללות בהגנה הנרפית של הפתח תקוואים וסידר לעצמו מצב בעיטה מעשרים מטרים. הכדור האלכסוני שבעט נעצר בקורה.


ביתר ירושלים הפועל פתח תקווה

הרכבים
בית"ר ירושלים ציון הפועל פתח תקווה ציון
אריאל הרוש 6 שניר דורי 4
חן עזריאל 6 נאיל חתובה (67) 2
שמעון גרשון 6 גל כהן 4
אריק בנאדו 6 עמנואל מטיאס 3
אבי ריקן 7 ג'ורג' גבארו 3
עידן טל 6 עידן סרור 2
קובי מויאל 7 קובי דג'אני 2
אבירם ברוכיאן (83) 6 תומר בן חיים (46) 3
עידן ורד (64) 7 ג'יימס קוקו לומל (46) 3
עמית בן שושן (72) 7 אלנתן סלמי 3
ברק יצחקי 8 עוסמאן באשירו 4
מחליפים   מחליפים  
פאולו דה לה האסה (64)   איימן אבו-סלאח (46) 4
טוטו תמוז (72)   אלי אברבנאל (46) 2
ג'וניור ויסה (83)   שחר בלילטי (67)  
יצחק שום 7 דני ניראון 3
שופט: אלון יפת 6 תוצאה משקפת: 0:5


פורסם לראשונה 26/09/2009 19:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חגיגות בבית"ר
צילום: יועד כהן
מומלצים