שתף קטע נבחר

רעננה: "הכניסו למרטינוביץ' שטויות לראש"

הבלם הסרבי ששיחק בבני יהודה ומכבי ת"א, כבר לא יגיע לעולה מהשרון בגלל פערים כספיים ובמועדון זועמים, "הוא לא יקבל תנאים כמו כאן בשום מקום אחר". מאמן הנוער פוטר

החיזוק בורח? ביממה האחרונה עוד ניסו קברניטי הפועל רעננה לסגור עניינים עם מילאן מרטינוביץ', במאמצים של הרגע האחרון, אך הבוקר (ה) הבינו במועדון כי הבלם לא יחתום בסופו של דבר. זאת אחרי שהשיחות עם הבלם הסרבי בן ה-31, כבר נכנסו למסלול חיובי במהלך השבוע שעבר וסיכום עקרוני עימו כבר הושג.

 

"יש אנשים טובים שהכניסו למרטינוביץ' שטויות לראש", אמרו ברעננה אחרי שהבלם, שעבר לא מעט פציעות בקריירה, הודיע כי ההצעה הכספית שהוגשה לו אינה מספקת אותו. "חבל, כי מאוד רצינו אותו והיינו מקבלים אותו כאן בצורה הכי יפה שיש. הוא הרי לא יקבל תנאים כמו כאן בשום מקום אחר, בטח מבחינת אווירה, לחץ והתאקלמות".


אלי כהן. מחפש ניצחון ליגה ראשון (צילום: טל שחר) 

 

במקביל החליטו במועדון לשחרר את הנבחן גודווין מנסה בונסו, וינסו למצוא פתרון אחר לעמדת הבלם שמיועדת לשחקן הזר החמישי של הקבוצה. "לא מן הנמנע שנחכה לינואר, כי עכשיו אפשר להחתים רק שחקנים חופשיים", אמרו במועדון. ברעננה מתכוננים למשחק מול אחי נצרת, בו ינסו להוציא ניצחון ליגה ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו מכובדים.

 

בינתיים פוטר מאמן קבוצת הנוער רפי יצחקי, אחרי חילוקי דעות עם המנהל המקצועי עמי וזאנה. רעננה, שמשחקת בליגה הלאומית הבכירה לנוער, השיגה רק נקודה אחת מארבעה מחזורים, אבל במועדון מתעקשים כי אין זו הסיבה לפיטורין.

 

"זה לא קשור לכמות הנקודות אלא לתפיסת עולם שונה", אמר ל-ynet רוני קידר, חבר ההנהלה ואחראי על מחלקת הנוער. "אנחנו רוצים לראות קבוצה שמחה ויצירתית שתשחק כדורגל יפה ומחפשים מישהו שיתאים לקונספציה הזו". רעננה תפגוש בשני המחזורים הבאים את הפועל ומכבי ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מילאן מרטינוביץ'
צילום: אלי אלגרט
מומלצים