שתף קטע נבחר

בני סכנין: ערן קוליק נשאר בתפקידו. בינתיים

בסיומה של ישיבת חירום של הנהלת הקבוצה, הוחלט להעניק גיבוי למאמן, על אף דרישת הקהל לפטרו. קוליק: "זו לא הקבוצה שאני מכיר". מאיר כהן: "המאמן הוא לא הבעיה"

שריקת הסיום הערב (ש') באצטדיון 'דוחא' נתנה את האות למהומה גדולה ביציעים של בני סכנין, שהובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה. האוהדים המקומיים שלא אהבו את מה שראו מקבוצתם במהלך המשחק קיללו את ערן קוליק ואת חברי הנהלת הקבוצה וקראו להם להתפטר.

 

בסיום התכנסה ההנהלה לישיבת חירום, בסיומה הוחלט לתת גיבוי לקוליק, לפחות עד למשחק הבא של הקבוצה - מול הפועל עכו בעוד כשבועיים. בישיבה דנו בבעיות שקיימות בקבוצה ומדוע המוטיבציה של חלק מהשחקנים ירדה. עוד הוחלט להגביר את שיתוף הפעולה בין ההנהלה לצוות המקצועי.


מאיר כהן. "צריך לעשות בדק בית רציני על מה שקורה פה" (חגי אהרון)

 

בסכנין הבהירו כי לא היתה כוונה לפטר את קוליק למרות דרישת הקהל. המאמן אמר בסיום: "זאת לא הקבוצה שאני מכיר, בלי נשמה ואכפתיות. זה החל

בשבוע שעבר בהפסד לבני יהודה ולצערי זה נמשך היום. הפגרה באה לנו בזמן, נצטרך למצוא את הפתרונות לבעיה. כואב לי על הקהל, אני לא מתכוון להתפטר".

 

מאיר כהן: "פשוט לא הגענו היום למשחק. הפועל חיפה הייתה טובה מאיתנו בעשר דרגות. היינו חייבים ניצחון אחרי בני יהודה והקבוצה לא תפקדה. אכזבנו את עצמנו ואת הקהל. הרבה דברים מסביב לא טובים בקבוצה וצריך לעשות בדק בית רציני על מה שקורה פה".

 

השוער הוסיף: "ערן קוליק הוא לא הבעיה, אלא כל הקבוצה. הייתי מספיק שנים בקבוצות תחתית ואני יודע שיש לנו הרבה מקום לתקן. יש פה הנהלה חזקה וטובה ויש קהל חם ואני מאמין שנחזור לשחק כדורגל חיובי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ערן קוליק
צילום: דודי ועקנין
מומלצים