שתף קטע נבחר

פערים בין כיאל למכבי חיפה על הארכת חוזהו

האלופה הציעה לקשר הצעיר לחתום עד 2015, אך בינתיים ישנם פערים כספיים בין הצדדים. איל שטרכמן כנראה ישוחרר בחלון ההעברות בינואר

מכבי חיפה הציעה לבירם כיאל להאריך את חוזהו במכבי חיפה עד שנת 2015, לאור שביעות הרצון הגדולה מיכולתו בתקופה האחרונה. באלופה בונים על הקשר הצעיר לשנים הקרובות ורואים בו את אחד מעמודי התווך של הקבוצה.

 

 

החדש הפחות טובה היא שבינתיים ישנם פערים בין הצדדים במשא ומתן והשחקן דורש שדרוג משמעותי בחוזהו. שני הצדדים רוצים בהמשך ההתקשרות ומקווים כי יצליחו להתגבר על הפערים הכספיים.

 

כיאל, לדעת רבים, היה המצטיין בניצחון בשבת 0:2 על מכבי פתח תקווה, ובינתיים נראה כי העומס הרב על כתפיו של השחקן - שמשחק בליגה, בליגת האלופות ובנבחרת ישראל - לא ממש השפיע עליו והוא לא הפסיק לרוץ במשך כל 90 הדקות.

 

הקשר אמר על יכולתו בשבת: "לשמחתי הצלחתי להביא האת היכולת הטובה שלי לידי ביטוי. לכל שחקן יש ירידות ועליות, כך שהיתה לי גם תקופה פחות טובה. עכשיו אני מרגיש יותר רענן ויכול להיות טוב יותר בכל משחק". על המשך דרכו בקבוצה, אמר: "טוב לי במכבי, אני רוצה להמשיך כאן. כשיהיה מה לספר נספר".


יכולת בינונית באימונים. איל שטרכמן (צילום: עדי סרדס)

 

בנוסף לכיאל, בחיפה ציינו לטובה את יכולתם של כמעט כל שחקני הקבוצה,

 ששיחקה מצוין מול פ"ת. בירוקים שמחו מאוד על השער שכבש ולדימיר דבאלישווילי, שקטע רצף של החמצות מסמרות שיער. בחיפה מקווים כי השער שכבש יגביר את הביטחון העצמי של השחקן ויוציא אותו מהתקופה הלא טובה שעבר.

 

לעומתו, בקבוצה קיימת אכזבה מיכולתו של החלוץ איל שטרכמן. הארגנטיני היהודי הצטרף לא מזמן מריבר פלייט, אך בינתיים מגלה יכולת בינונית באימונים ולא נמצא כרגע בתוכניות המקצועיות של המאמן אלישע לוי. נראה כי החלוץ שעלה מארגנטינה ישוחרר בחלון ההעברות בחודש ינואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים