שתף קטע נבחר

בסכנין אופטימים: "יצאנו ממצב יותר קשה"

למרות אסיפות החירום של ההנהלה והאולטימטום למאמן ערן קוליק בעקבות ה-3:0 להפועל חיפה, השחקנים שמרו על קו חיובי באסיפה פנימית שקיימו

התבוסה הביתית 3:0 להפועל חיפה הכניסה את המערכת בבני סכנין ללחץ אדיר. למרות שהקבוצה של ערן קוליק צברה ארבע נקודות מתחילת העונה וממוקמת במקום ה-12 בטבלה, בקבוצה קיים תוהו ובוהו כאילו חרב הירידה כבר מונחת על הצוואר, כבר במחזור החמישי. בסיום המשחק בשבת יצאו אוהדי הקבוצה נגד המאמן ערן קוליק ונגד חברי הנהלת הקבוצה.

 

ההנהלה התכנסה לישיבת חירום בה הוחלט לתת בינתיים גיבוי למאמן, לפחות עד למשחק מול הפועל עכו במחזור הבא. לכולם ברור כי אם תפסיד סכנין גם במשחק הזה, יאבד קוליק את משרתו, חודשים ספורים לאחר שהשאיר את הקבוצה בליגת העל בעונה שעברה.

 

היום (א') התקיימה אסיפת קבוצה קשה. היושב ראש חסן אבו סלאח שאל את שחקניו: "מישהו כאן יכול להסביר לי איך הגענו למצב הזה ולמה אתם משחקים בלי חשק?". משלא נענה, הוסיף: "צריך לפתוח דף חדש ולהוציא את הקבוצה מהבוץ הזה, תצטרכו לעבוד קשה יותר".


מאיר כהן. "בעונה שעברה היינו במצב יותר קשה" (צילום: חגי אהרון)

 

לאחר מכן קיימו השחקנים אסיפה בנוכחותם בלבד. מי שנשאו דברים היו הקפטן מאיר כהן,

 הבלם טל חן והקשר עבאס סואן. כהן אמר לחבריו: "בעונה שעברה היינו במצב יותר קשה והצלחנו לצאת ממנו. לא צריך להיכנס ללחץ, יש קבוצות פחות טובות מאיתנו בליגה ואנחנו נצא גם מהמצב הזה".

 

עבאס סואן אמר: "בואו נתלכד ונצא לדרך חדשה ביחד, אנחנו צריכים לפתוח דף חדש". היו בסכנין כאלה שאמרו כי סואן התסיס את הקהל כנגד קוליק בגלל שלא פתח בהרכב.

 

שחקן בקבוצה אמר היום: "סכנין זאת לא קבוצה רגילה. בכל מקום אחר ההפסד הזה היה עובר לסדר היום כי זאת רק פתיחת הליגה. הלחץ פה הוא אדיר וההנהלה נכנעת הרבה פעמים ללחץ הקהל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ערן קוליק
צילום: חגי אהרון
מומלצים