שתף קטע נבחר

ולנסיה: דויד וייה ייעדר שלושה שבועות

העטלפים ייאלצו להסתדר ללא הסקורר שלהם, שנפצע בניצחון על ראסינג סנטאנדר. בין השאר יחמיץ וייה את המשחק מול ברצלונה. קרויף: "בארסה החתימה את מסי ליותר מדי זמן"

מכה לוולנסיה. אחרי שמחת הניצחון 0:1 על ראסינג סנטאנדר, חיכו העטלפים לעדכונים לגבי מצבו של דויד וייה, שנאלץ לרדת מכר הדשא בדקה ה-57. לצערם הם שמעו הערב (ב') כי החלוץ הנהדר שלהם ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ בין השאר את העימות המסקרן עם ברצלונה.

 

על פי האיבחון, וייה סובל מקרע בשריר רגלו הימנית והוא ייעדר גם ממשחקי נבחרת ספרד מול ארמניה ובוסניה במסגרת מוקדמות המונדיאל. החדשות הטובות עבור ולנסיה הן שמי שנכנס במקומו, ניקולה זיגיץ', כבש את שער הניצחון לרשת של האקסית שלו והוא צפוי לקבל את האשראי מהמאמן אונאיי אמרי בתקופה הקרובה.


וייה. לא יחגוג בשלושת השבועות הקרובים (צילום: רויטרס)

 

קרויף לא מרוצה ממסי?

כל אוהד כדורגל בעולם היה רוצה לראות את ליאו מסי בקבוצה שלו ואוהדי ברצלונה מעוניינים שהכוכב הארגנטינאי ימשיך לספק את ההצגות מהשנים האחרונות עוד זמן רב. משום כך, הם שמחו מאוד כאשר ההנהלה החתימה את השחקן על חוזה ארוך טווח, עד שנת 2016.

 

אבל, יש גם מי שחושב אחרת, ומדובר דווקא באחד מהאנשים הנחשבים למזוהים ביותר על המועדון הקטאלוני. כוכב ומאמן העבר של בארסה, יוהאן קרויף, העביר ביקורת על החוזה הארוך מדי לטעמו.


"סעיף אנטי פלורנטינו פרס", ליאו מסי (צילום: AFP) 

 

"אני לא חסד של חוזים ארוכים וזה מה שנחתם עם מסי", כתב קרויף בטור אישי בעיתון 'אל פריודיקו'. "שחקן, ולא משנה מי, חייב לקבל מוטיבציה על מנת

להשתפר".

 

קרויף המשיך: "אני, כמו המועדון, רוצה לראות שיפור שנה אחרי שנה ואחרי זה לראות אם השחקן ראוי לזה. הרבה שחקנים לא עונים על הציפיות אחרי שהם מוחתמים לתקופה ארוכה. עד 2016 נראה לי מוגזם. חוזה לשלוש או ארבע שנים נראה לי מספיק, אחר כך אפשר להחליט אם להאריך אותו".

 

ההולנדי התייחס לסעיף השיחרור בחוזה החדש של מסי, שהועלה מ-150 ל-250 מיליון יורו: "אני משוכנע שזה סעיף אנטי פלורנטינו פרס. הם פחדו שיבוא מישהו וייקח אותו". 


פורסם לראשונה 05/10/2009 14:28

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים