שתף קטע נבחר

לא רק השופט: ביקורת בבית"ר גם על ברוכיאן

לצד הטענות נגד אלי חכמון, בקבוצה לא אהבו את הופעתו של הקפטן: "משחקו החלש ביותר מזה תקופה". גם מויאל זכה לביקורת צוננת, תמוז ודה לה האסה למחמאות

טענותיהם של ראשי בית"ר ירושלים ריכזו את רוב תשומת הלב לאחר ההפסד 3:2 להפועל באר שבע אתמול (ב'), אבל בד בבד הוסיפו כי הקבוצה עצמה אינה חפה מטעויות. "שיחקנו רע מאוד ועל המחצית הראשונה אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו".

 

 

היו"ר איציק קורנפיין שוחח עם המאמן יצחק שום בסיום המשחק, כשהוא מפרגן על כך שהקבוצה לא ויתרה ולא הרימה ידיים אחרי פיגור 3:0. במועדון אהבו לראות את בית"ר משחקת בשלבים מסויימים עם ארבעה חלוצים. שום עצמו לא צעק בחדר ההלבשה, אלא רק אמר לחניכיו בהפסקה: "אתם הכנסתם אותנו למצב הזה ואתם גם תוציאו אותנו. אתם יותר טובים מהם וכל מה שנשאר הוא לחזיר לעצמנו את הכבוד".


יצחק שום, לא צעק על שחקניו במחצית המשחק (רועי עידן)

 

מי שזכה לביקורת הצוננת ביותר היה דווקא הקפטן אבירם ברוכיאן, שהוחלף על ידי במחצית. "אבירם נתן את משחקו החלש ביותר מזה תקופה ארוכה", אמרו במועדון, "החילוף שלו וגם של קובי מויאל, נבע מסיבות מקצועיות".

 

לא ברור אם יכולתו של ברוכיאן קשורה לפציעתו בברך, אך הכושר בו מצוי הקפטן לאחרונה מעלה לא מעט סימני שאלה, ובהחלט ייתכן כי הקשר יחליט לעבור ניתוח בקרוב. ברוכיאן אגב, נופה מסגל הנבחרת הלאומית בגלל אותה פציעה בברך ובימים הקרובים יחליט כיצד לנהוג. גם ברק יצחקי נופה מסגל הנבחרת, כשעידן ורד, שלא שותף בהפסד אתמול בעצה אחת עם רופא הקבוצה, שוחרר מהנבחרת הצעירה.

 

גם מויאל זכה לביקורות, במיוחד על האופן בו רץ לשופט במהלך המשחק והכרטיס הצהוב אותו ספג. "שום חש שבמקרה של קובי, הכרטיס האדום זה רק שאלה של זמן", גילו בבית"ר. "גם אם יש שריקה לא נכונה, אסור שזה ישפיע לך על המשחק". והיו גם כאלה שזכו למחמאות ובראשם טוטו תמוז, שהחזיר את בית"ר למשחק ואף צפוי לפתוח בהרכב במשחק הבא מול בני יהודה. גם פאולו דה לה האסה סיפק משחק יציב וטוב ועשוי לזכות לאשראי בהמשך.

 

התכוון להדליק אבוקה - והורחק לשנתיים מהמגרשים

רשויות החוק מחמירות את העונשים נגד המתפרעים. בית משפט השלום בירושלים נענה לבקשת המשטרה והרחיק למשך שנתיים ממגרשי הכדורגל צעיר כבן 20, שהתכוון להדליק אבוקה במשחק אמש בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים.

 

המשטרה פשטה על דירתו של הצעיר בבירה ומצאה במכנסיו את האבוקה. כמו כן, הרחיק בית המשפט למשך עונה שני אוהדי בית"ר צעירים, שיידו אבנים לעבר אוטובוס של אוהדי הפועל תל אביב עם סיום המשחק בין הקבוצות בחודש שעבר באיצטדיון טדי. השניים נשלחו למעצר בית, ויוגש נגדם כתב אישום.

 

(אפרת וייס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבירם ברוכיאן
צילום: דודי ועקנין
מומלצים