שתף קטע נבחר

טל בורשטיין סיכם בפואנלבראדה הספרדית

הגארד יהיה הישראלי השני בליגה הטובה באירופה, לאחר שהגיע להסכמה על תנאיו לעונה הקרובה. יטוס הלילה כדי לחתום, ישוב לשתף פעולה עם אסטבן באטיסטה

טל בורשטיין הבין שהוא אינו רצוי במכבי תל אביב מודל 2009/10, ולכן החליט בגיל 29 לצאת לראשונה בקריירה לשחק באירופה. חיפושיו אחרי קבוצה נמשכו לאורך רוב הקיץ והיום (ה') הוא מצא אותה בדמותה של פואנלבראדה הספרדית, הצמודה למדריד.

 

הגארד הישראלי סיכם את תנאיו לעונה אחת ולפנות בוקר הוא ייצא למדריד על מנת לסגור את הפרטים אחרונים. "זה עומד לפני חתימה ואם לא יהיו הפתעות כשאני אגיע לשם נסגור את הפרטים האלו ואני אחתום", אמר בורשטיין.

 

פואנלבראדה היא קבוצת מרכז טבלה ב-ACB ובעונה שעברה סיימה במקום התשיעי, כשהיא מפספסת במעט את ההעפלה לרבע גמר הפלייאוף הספרדי. בורשטיין וקבוצתו לא ישחקו בעונה הקרובה ביורוליג או באף מפעל אירופי אחר. בפואנלבראדה ישוב הגארד לשתף פעולה עם חברו ממכבי ת"א, אסטבן באטיסטה האורוגוואי.


אליהו ובורשטיין, במחזור התשיעי הם נפגשים שוב (אלי אלגרט)

 

השחקן הבולט בקו האחורי של הקבוצה אמור להיות הגארד האמריקני, ג'ראלד פיץ' (27, 1.96), אקס גלאטסראיי הטורקית וקאנטו האיטלקית. מלבד

פיץ' מחזקים את הקבוצה גם הרכז כריס תומאס והקל אלן ווסקויל האמריקנים, לצידם אפשר למצוא שני ארגנטינים, מכסיקני ולטבי אחד. פואנלבראדה החתימה הקיץ את פראן לביניה, ששיחק בחובנטוד באדלונה. בדיוק לפני עשר שנים ייצאה הקבוצה הספרדית את נייט האפמן למכבי.

 

בורשטיין ופואנלבראדה יפתחו את העונה במשחק חוץ קשה אצל אוניקאחה מלאגה, במחזור השמיני יארחו את ברצלונה, בתשיעי יתארחו אצל ליאור אליהו וקאחה לאבורל ויטוריה לדרבי ישראלי, והמפגש מול ריאל המאיימת יתרחש במחזור ה-16 במדריד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טל בורשטיין
צילום: חגי אהרון
מומלצים