שתף קטע נבחר

לפני מכבי ת"א: לובליאנה הובסה בזאדאר

יום קליעה נורא של הסלובנים מקו העונשין, חולשה בריבאונד והתרשלות של סאני בצ'ירוביץ' (1 מ-11 מהשדה) הביאו לתבוסה 79:59 בזאדאר במסגרת הליגה האדריאטית - חמישה ימים לפני המפגש מול מכבי ת"א בפתיחת היורוליג

ביום חמישי הקרוב תפתח מכבי תל אביב את העונה האירופית שלה בבית מול אולימפיה לובליאנה. האלופה הסלובנית עשתה צעדים מפתיעים ודי שאפתניים במהלך הקיץ עם רכש מאסיבי שהתמקד בכוכבים מקומיים כגשפאר וידמאר, אורוש סלוקאר ומעל כולם סאני בצ'ירוביץ'. אולם כל אלה לא עזרו למאמן יורי זדובץ' במשחק המחייב הראשון של הקבוצה בליגה האדריאטית, בו הובסה הקבוצה 79:59 בזאדאר.

 

הסלובנים בוודאי מתחרטים בימים אלה על שנעתרו לבקשת הצהובים להקדים את המפגש ב'היכל נוקיה' לצורך מסע המשחקים של האלופה הישראלית בניו יורק ולוס אנג'לס. מהתבוסה בקרואטיה עולה כי הקבוצה עדיין לא מחוברת, במיוחד התקפית. מדאיג אולי יותר מכל עבור זדובץ' הוא אחוז הקליעה הנמוך כל כך מקו העונשין - 55 אחוז קבוצתי (11 מ-20). גם החולשה בריבאונד (16 מול 27 של זאדאר) היא משהו שפיני גרשון צריך לנצל לטובתו.

 

היחיד מבין שחקני אולימפיה שקלע בדאבל-פיגרס היה סאשו אוז'בולט הוותיק שצלף שלוש שלשות מארבעה נסיונות בדרך ל-13 נקודות. סלוקאר הוסיף תשע, אדין באבצ'יץ' שמונה. הסווינגמן האמריקני מאט וולש קלע רק שש נקודות, כמו הסנטר הענק ולדימיר גולובוביץ'. בצ'ירוביץ' סיים עם חמש נק' (1 מ-11 מהשדה), כמו ולאדו אילייבסקי. הרבו לקלוע לזאדאר: רוק סטיפצ'ביץ' 17, מיקה דאונס וטומיסלאב רוזיץ' 15 כל אחד ומרקו קאר 11. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
סאשו אוז'בולט. נקודת אור בודדת
צילום: איי פי
מומלצים