שתף קטע נבחר

חשד: צעק "למה את עובדת?" - ורצח את אשתו

צעקות לעזרה נשמעו מדירה בנתניה. בני הזוג חזרו מאירוע משפחתי. הבעל, שהיה לפי החשד תחת השפעת אלכוהול, שיסף במהלך הוויכוח את גרונה של אשתו - דהיינש אורלי טמיסגין, בת 35. אחר-כך נמלט. הוריה פרצו בזעקות שבר. "זה היה צפוי", סיפר דוד של הנרצחת

חשד לעוד מקרה של רצח במשפחה, הפעם בנתניה. דהיינש אורלי טמיסגין, בת 35, נמצאה הערב (יום ב') ללא רוח חיים, כשעליה סימני דקירות רבים, בדירתה בשדרות בן-צבי בעיר. בעלה שנמלט מהמקום הוא החשוד ברצח. לפי החשד, השניים חזרו הביתה מאירוע משפחתי, הוא צעק עליה "למה את בכלל צריכה לעבוד" - ושיסף את גרונה.

 

במשטרה מעריכים שהבעל, בן 34, היה תחת השפעת אלכוהול ששתה באירוע. גם בבית נמצא בקבוק שתייה חריפה, שממנו לגם כנראה החשוד ברצח.


המשפחה פרצה בזעקות (צילום: עידו ארז)

 

שכנים שמעו צעקות עזות וקולות ויכוח מר מהבית. בסביבות 21:00, השכנים הזעיקו את כוחות ההצלה. הדלת בדירה שבקומה הראשונה היתה נעולה, ואביה של טמיסגין, שמתגורר בדירה ממול, פתח להם את הדלת. עם השוטרים נכנסה האם, שפרצה בזעקות שבר כשראתה את בתה שוכבת במיטה, דקורה בכמה מקומות בגופה. צוות מד"א-שרון שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה.

 

"חתמו על חוזה לקנות דירה"

הסכין שבו בוצע על פי החשד הרצח נמצאה בפח בדירה. המשטרה פתחה בסריקות אחר הבעל שברח. בעקבות הרצח הוקם בתחנת משטרת נתניה - שמרוחקת רק כמה מאות מטרים מהבית - צוות חקירה מיוחד בפיקודו של מפקח דרור פרימן.


הבית - כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה (צילום: עידו ארז) 

 

שעה קלה אחרי המקרה, נראה גם אביה של האשה יוצא מהבית בזעקות שבר. דוד של הנרצחת סיפר שהיא עלתה לארץ לפני כעשרים שנה. "אמא שלה כל הזמן פחדה", הוא אמר. "היא ידעה שזה יקרה, הרצח היה צפוי".

 

השנים התחתנו לפני כשנה, ולא היו להם ילדים. שכנים של בני הזוג סיפרו שהיום הם חתמו על חוזה לרכישת דירה. הנרצחת עבדה כפועלת ניקיון בבית חולים, והבעל בחברת השכרת רכב.


בני משפחה ושכנים ליד דירת המנוחה (צילום: עידו ארז)

 

מפקד משטרת נתניה, ניצב משנה עמי אשד, אמר בזירת האירוע כי נבדקים גם כיווני חקירה נוספים. לדבריו, "לא מצאנו אירועים פליליים בין בני הזוג שידועים לנו, למעט אירוע אחד של אלימות מלפני שנים רבות".

 

לאחרונה אירעו מספר מקרים מזעזעים של רצח במשפחה. לפני עשרה ימים הגיע יובב אלגואטי, בן 26 מרעננה,

לביתה של אמו, ארינה מרגוליס, ודקר אותה למוות. היא עוד ניסתה להתנגד, והתקשרה למשטרה לפני שמתה. אחר כך נסע בנה ברכבה לבית אחיו הגדול, יניר הראל, דקר גם אותו ופצע אותו קשה. בחקירתו הראשונה הסביר אלגואטי כי השניים התנכלו לו ודרשו ממנו לצאת לעבוד. הוא טען שתיכנן את המעשה זמן רב.

 

יומיים קודם לרצח ברעננה, רוצץ מנחם כוכבי, בן 76 משכונת מרמורק ברחובות, את ראשה של אשתו הדסה במכות פטיש בעת שישנה. בכתב האישום שהוגש נגדו לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה נכתב כי המניע לרצח היה סירובה לסייע לו במימון מטפלת פיליפינית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
דהיינש אורלי טמיסגין
צילום: עידו ארז
צילום: עידו ארז
קרובים המומים ליד הבניין
צילום: עידו ארז
אביה של הנרצחת
צילום: עידו ארז
מומלצים