שתף קטע נבחר

חדש מאפל: עכבר ללא כפתורים ומסכי ענק

מחשבי iMac מאלומיניום, עכברים בטכנולוגיית מולטי-טאץ', מקבוק עם שבע שעות סוללה ומק מיני משודרג - מה לא עושים כדי להסיח את הדעת מהשקת חלונות 7?

עם השקתה הקרבה של חלונות 7 מבית מיקרוסופט ובצל הכרזת רווחי שיא ברבעון שעבר, בחרה אפל להפרסם הודעה על מספר מוצרים חדשים דווקא אתמול (ג'). על אף

התזמון והשקט היחסי בו עברה ההכרזה על המוצרים החדשים, מדובר בכמה חידושים העשויים לעניין גם את משתמשי ה-PC ולא רק חובבי אפל מושבעים.

 

עכבר ללא כפתורים

החידוש המעניין ביותר שהוצג הוא ללא ספק ה-Magic Mouse, עכבר אלחוטי עם מראה חלקלק ומעוצב ללא כפתורים, המשתמש בטכנולוגיית המולטי-טאץ' של אפל. העכבר האלגנטי משתמש במשטח המולטי-טאץ' להחליף את הכפתורים וגלגל הדפדוף הקיימים במירב העכברים בשוק. משטח המגע יאפשר שימוש במחוות אצבע לגלילה במסמכים, הגדלה או הקטנה של תמונות ודפדוף נוח באינטרנט.

 

החיסרון הבולט הראשון שניתן לראות במפרט המופיע באתר היצרן הוא מקור הכוח של העכבר - זוג סוללות AA. מחיר העכבר צפוי להיות 69 דולר בחנויות הרשת של אפל.

 

שולחני בגדול

מחשבי ה-iMac השולחניים מתחדשים בדגמים עם מסכי 21.5 ו-27 אינץ', שילדת אלומיניום ועכבר הפלא, Magic Mouse שישווק עם חבילת המחשב השולחני.

 

המחשב המעוצב כולל לא מעט אפשרויות התאמה מבחינת מעבד, וכולל בו מגוון אביזרים כמו מצלמת אינטרנט מובנית, כרטיסי רשת מחווט ואלחוטי, FireWire, BlueTooth, מיקרופון, כונן קורא וצורב DVD ורמקולים מובנים. המחשב שמבטיח לספק את כל צרכי המשתמש הביתי והמשרדי בחבילה מעוצבת אחת יעלה בגרסתו הבסיסית ביותר 1,199 דולר בחנויות אפל בארצות הברית.

 

נייד עם חיים ארוכים

גם קו המוצרים הותיק של המחשבים הניידים MacBook עודכן במארז קשיח יותר, מסך בטכנולוגיית LED, משטח מגע בטכנולוגיית מולטי-טאץ' וגולת הכותרת - חיי סוללה של עד שבע שעות בין טעינות. הנייד שמחירו באמריקה 999 דולר מכוון בעיקר לקהל הסטודנטים והמשתמשים הביתיים.

 

תפוחון

אפילו המק-מיני הקטן לא נשכח בסדרת החידושים הזו של אפל וקיבל דגם חדש לסדרה המתהדר במעבד משודרג, יותר זיכרון ומחיר קטן יחסית למחשב אפל - החל מ-600 דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים