שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: שינויים בהרכב לקראת פ"ת

הצהובים מקווים להתאושש מההפסד בדרבי בשבת מול הלוזונים, המנג'ר אבי נמני צפוי לערוך שינויים ב-11. אנדריי קומאץ', איליה יבוריאן וציון צמח בתמונת ההרכב. שחקן בקבוצה: "הדרבי כבר מאחורינו, רוצים 3 נק' בשבת"

במכבי ת"א עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד בדרבי הראשון של העונה, כאשר בקרב האוהדים האכזבה היא בעיקר מהעובדה שאחרי שנים ארוכות הצליחה הפועל ת"א לסגור את פער הנצחונות במשחקי דרבי בכל הזמנים.

 

נכון לעכשיו עומד מאזן הנצחונות על 41:41, כאשר למכבי היה יתרון רציני על פני האדומים במשך השנים. אחרי הנצחון של היריבה העירונית בדרבי ביום ראשון, הפכה הפועל ת"א לקבוצה היחידה בארץ עליה אין למכבי ת"א יתרון במדד הנצחונות של כל הזמנים.

 

במועדון מקווים להתאושש מההפסד עם נצחון על מכבי פתח תקווה בשבת (17:10), במשחק שייערך באצטדיון הלאומי ברמת גן בעקבות שזרוע חורף המתקיים בבלומפילד. המנג'ר אבי נמני צפוי להנות במשחק מסגל מלא, כולל תמיר כחלון, ששב לאימונים מלאים ועשוי להיכלל בסגל.


אבי נמני. יהנה מסגל מלא מול מכבי פ"ת (צילום: אלי אלגרט)

 

כבר עתה ברור כי בעקבות האכזבה מיכולת של מספר שחקנים בדרבי, צפויים מספר שינויים בהרכב של נמני. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור מי יאבד את מקומו ב-11, אולם מי שנמצאים

 בתמונת ההרכב הם ציון צמח, שסופסל במשחק האחרון אחרי שני משחקים בהם קיבל את הקרדיט בהרכב, איליה יבוריאן, שלא פתח כבר שלושה משחקים, וכן אנדריי קומאץ', שמציג יכולת טובה באימונים.

 

השחקנים הצהובים מנסים לשדר עסקים כרגיל לקראת שבת, ואחד מחניכיו של אבי נמני הבהיר היום (ג'): "הדרבי כבר מאחורינו. זה אף פעם לא נעים להפסיד להפועל, אבל אין טעם להתאבל על ההפסד. יש לנו משחק חשוב בשבת ואנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות".

 

הבעלים הצהוב, מיטשל גולדהאר, עזב אתמול את הארץ אחרי שהות של כשבועיים בישראל. גולדהאר, שנכח בשני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה מול הפועל רעננה ומול הפועל ת"א, עתיד לשוב לארץ הקודש בקרוב, כחלק מהבטחתו להיות מעורב בכל מה שקורה בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים