שתף קטע נבחר

מסתמן: רפאלוב ומימון יחזרו להרכב מכבי חיפה

השניים תורגלו ב-11 לקראת המפגש באשדוד ביום שני. ההרכב השני ניצח 2:5 את הראשון במשחקון פנימי. לראשונה מאז הניתוח: אייל גולסה חזר לאימוני ריצה קלים

לאחר ארבעה משחקים ללא שער וללא נקודה בליגת האלופות, מקווים במכבי חיפה להמשיך במסלול הנצחונות בליגת העל. הירוקים, שניצחו בכל שמונת מחזורי הפתיחה של הליגה, ייצאו ביום שני למפגש חוץ לא קל, מול מ.ס. אשדוד.

 

באימון היום (ו') תירגל המאמן אלישע לוי את ליאור רפאלוב ושי מימון עם שחקני ההרכב הראשון. לא מן הנמנע כי במשחק הקרוב לוי יעניק מנוחה לבלם הפורטוגלי ג'ורג' טשיירה, אולם עדיין לא הוחלט על ההרכב שיפתח.


ההרכב הפותח הפסיד לשני במשחקון האימון הפנימי (צילום: עדי סרדס)

 

במשחקון פנימי שהתקיים באימון ניצח ההרכב השני, שכלל בין היתר את טאלב טוואטחה, ישראל זגורי, טיאגו דוטרה, איל שטרכמן ושלומי ארבייטמן, 2:5 את ההרכב הראשון. יניב קטן שימש כג'וקר ושיחק עם התקפת שני הצדדים.

 

המגן עלי עותמאן החולה הגיע למתקן האימונים בכפר גלים, אך לא התאמן. בגלל המחלה, עותמאן קיבל אינפוזיה מרופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר. הקשר ג'ון קולמה עדיין פצוע בשריר האחורי, לא התאמן גם היום ונמצא בספק למשחק ביום שני. איל גולסה חזר לאימוני ריצה קלים, לראשונה מאז נותח במפשעה בשבוע שעבר ובצוות המקצועי ישנה שביעות רצון מקצב החלמתו. בכל מקרה, הכשרון הצעיר לא יהיה כשיר ליום שני.

 

מי שיחזור להרכב הוא בירם כיאל, שנעדר מהמשחק מול יובנטוס בגלל הרחקה. הקשר נמצא בכושר מצוין ולדעת רבים בקבוצה חסרונו הורגש היטב בליגת האלופות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים