שתף קטע נבחר

גוטמן: "אפשר לסכם במילה אחת - גאווה"

הפועל ת"א חזרה מאוסטריה אחרי ה-0:3 המרשים על ראפיד וינה, המאמן: "כולם היו בטוחים שהם יסיימו ראשונים בבית". ורמוט התקבל בקריאות 'קוסם': "התוצאה לא משקפת, היינו מסתפקים גם בתיקו"

יממה אחרי הנצחון הגדול 0:3 על ראפיד וינה באוסטריה, נחתה בשעות הצהריים הפועל ת"א בישראל והתקבלה על ידי עשרות אוהדים אדומים. "את המשחק הזה אפשר לסכם במילה אחת - גאווה", הודה אלי גוטמן, עם נחיתתו. "אנחנו גאים להיות שותפים לחוויה כזו".

 

על המשחק עצמו, אמר: "כולם היו משוכנעים שראפיד יסיימו במקום הראשון בבית. לקחנו את כל הדברים האלה לכיוונים חיוביים, שיחקנו את הכדורגל בצורה שלנו, עם הרבה ריכוז, עם יציאה למתפרצות, הנעת כדור ושליטה בקצב המשחק. אנחנו מכוונים בכל משחק באירופה לשחק נכון, חכם ולהביא תוצאות. כך כיוונו לפני שני המשחקים מול ראפיד".

 

גילי ורמוט התקבל תחת הקריאות 'קוסם, קוסם' בנתב"ג ואמר: "זה קצת מביך, אבל אני מקווה שאמשיך להיות מובך אחרי משחקים כאלה. מקווה להמשיך ביכולת הזו לאורך כל העונה. אני חושב שהמשחק אתמול היה מצוין, בעיקר בחצי השני. האמת, שהיינו מרוצים גם מתיקו אבל אני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר".

 

"התוצאה לא כל כך משקפת", הוסיף ורמוט. "שתי התוצאות בשני המשחקים הם לא הבדלי הרמות בין הקבוצות. אני שמח שזה יצא ככה ושידענו להגיע למגרש במאני טיים. יש במועדון הזה מסורת של הרבה שנים, רואים שכל שנה הקבוצה באה ועושה את העבודה באירופה. מקווה שגם בליגה נחזור לעניינים ונראה את מה שאנחנו מסוגלים. שום דבר בליגה עוד לא גמור".

 

על ההבדל בין התוצאות של הפועל תל אביב לאלו של חיפה בליגת האלופות, אמר ורמוט: "כבודה של חיפה במקומה מונח. הם משחקים טוב, אבל התוצאות שלהם פחות טובות". על החלום האירופי, סיכם: "כרגע היציאה שלי לאירופה עוד רחוקה, עד הקיץ אין מה לדבר".


דה סילבה ויבואה בנתב"ג. הפועל תהנה מהכנסה כספית גדולה (אורן אהרוני)

 

ואי אפשר בלי התייחסות לשער המדהים שכבש. "מה שראיתם זה מה שהיה", סיפר ורמוט. "אין לי מה להיגד יותר מזה. אלה דברים שקורים תוך כדי דינמיקה של משחק. אני שמח שזה נגמר ככה. אחרי שהכדור נכנס - אי אפשר היה להסביר את ההרגשה. אין הרגשה כזאת, רק מי שמבקיע יכול להבין את זה".

 

מלבד הכבוד והיוקרה בנצחונות החשובים בליגה האירופית, האדומים יהנו גם מהכנסה כספית לא מבוטלת במידה ויעפילו לשלב הבא במפעל - כ-11 מיליון שקלים. האדומים צפויים

 להשתמש בסכום המדובר לחיזוק הקבוצה, כאשר במועדון מאמינים כי בסוף העונה ייאלצו להיפרד ממספר שחקני מפתח.

 

לא מעט סקאוטים הגיעו אתמול לוינה לצפות במשחק, ובין היתר עקבו אחר גילי ורמוט, שניצח על הנצחון המדהים, איתי שכטר, שהציג יכולת מעולה, וכן דגלאס דה סילבה - שהצטיין במרכז ההגנה האדומה. גם אביחי ידין, וינסנט אניימה וסמואל יבואה נכנסו לפנקסם של מספר סקאוטים ולא מן הנמנע כי חלק מהשחקנים הללו ימכרו לאירופה בתום העונה.

 

האדומים ישובו מחר לאימונים ויערכו אימון יחיד ומסכם לפני משחק הליגה מול בני סכנין ביום ראשון ב'דוחא', כאשר כבר אתמול ביקש המאמן אלי גוטמן משחקניו לסיים עם החגיגות ולעשות את הסוויץ' לקראת הליגה הישראלית. כלקח מפרשת גטבורג, שחקני הקבוצה לא הורשו לצאת לחגוג אתמול, ואת שמחת הנצחון הם העבירו בלובי המלון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי גוטמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים