שתף קטע נבחר

מהומת מיילים ו-SMS: "שעת רצון ב-13:43"

הרב יונה מצגר אמר כי על פי הקבלה, ב-13:43 מתקיימת "שעת רצון" לשטוח בקשות בפני האלוהים. ככל שהתקרבה השעה היעודה המוני אנשים קיבלו מיילים והודעות טקטס להתפלל לשחרורו של גלעד שליט

מיילים, הודעות טקסט, טלפונים ומפה לפה. ככל שהתקרבה השעה 13:43 היום (ה') גברת התכונה וההתרגשות סביב "שעת הרצון" שעליה נכתב בקבלה כי היא עת מיוחדת לפנייה בבקשות לאלוהים. השמועה על שעת הרצון עברה מפה לאוזן, כשאחת הבקשות העיקריות הייתה להתפלל לשחרורו המהיר של גלעד שליט.

 

הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, סיפר על שעת הרצון ב-ynet במהלך ראיון על שחרור שליט בהתאם להלכה. הוא ציין כי על פי ספר הקבלה "ברית מנוחה" של רבי אברהם בן רבי יצחק, 13 הדקות מ-13:43 ועד 13:56 הן בעלות סגולה ייחודית, והוא קרא לציבור להקדישן לקריאת פרקי תהילים להצלתו של גלעד.

 

על פרק הזמן הזה - שחל בשעה התשיעית של היום התשיעי (ט') בחודש התשיעי (כסלו – התשיעי מניסן) בשנה התשיעית (למניין שנות היובל) - אמר מצגר כי הוא "נעלה במיוחד" וכי "בכוח התפילה ניתן להבקיע רקיעים ולזכות שיתגשמו משאלות ליבנו, שאת נרות החנוכה ידליק גלעד בביתו, בחיק משפחתו". 

 

תושבת מאזור פתח תקווה, סיפרה כי שמעה על "שעת הרצון" במייל שנשלח אליה מחברה. במייל צוטטו דברי הרב הראשי, וצוין בו כי "ניתן גם לבקש בקשות אישיות". המייל נחתם במילים "שנזכה לראות את גלעד שב הביתה במהרה וזכה לחגוג עימו את הנצחון של המכבים על בני העוולה, ובמהרה בימינו נזכה לביאת משיח צדקינו, אמן".

 

לדבריה, היא כיוונה שני שעונים מעוררים כדי שלא להחמיץ את שעת הכושר, ובמקביל גם התקשרה לבעלה, אחיותיה ושאר בני משפחה.

 

אלעד מרמת השרון סיפר כי בצהריים קיבל ארבע הודעות טקסט מחברים, שבכולן נכתב: "היום ב-13:43 יפתחו שערי שמיים למשך 13 דקות. עצרו כל מלאכה ובקשו מריבונו של עולם כל אשר חפצה נפשכם. להעביר הלאה ולזכות את הרבים לברכה והצלחה".

 

הודעת טקסט אחרת שהופצה היתה: "השנה התשיעית, בחודש התשיעי, ביום התשיעי, בשעה התשיעית - שעת רחמים ועת רצון

גדול! מ-13:43 עד 13:56. תנצלו את זה!". 

 

עוד נוסח שנשלח במייל בסביבות השעה 12:30, היה: "בעוד שעה, על-פי המסורת, זה קורה. אחת ל-7 שנים נפתח בשמים 'חלון הזדמנויות' נדיר והוא עת רצון מיוחד לפעול ישועות ונצורות ולבקש את כל שחפץ לבנו.  גדולי וחכמי כל הדורות ניצלו את זמן המסוגל הזה והפיקו ממנו את המירב, והשנה הוא יוקדש גם לתפילה למען גלעד בן אביבה וגם שיתן ה' לב ושכל לעוסקים בפדיונו, כדי שלא נהיה, חלילה, בבחינת 'חילופיהם' ב... גולם.

 

"כמו כן נבקש ונעתיר עבור כל הצריכים ומחכים להיוושע בבריאות, שלום בית, ילדים, שידוכים, פרנסה ונחת מילדיהם"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שעת רצון לתפילה
צילום: AP
גלעד שליט
צילום: AFP
מומלצים