שתף קטע נבחר

הפועל ר"ג להגנת נעים: "לאוהדים יש זיכרון קצר"

בקבוצה מביעים תמיכה במאמן, שספג קריאות מהיציע: "אנחנו במצב סביר יחסית". יניב לוזון וברק בדש מועמדים. הלך לעולמו יהושע קוריס, אביו של הבעלים והיו"ר ירון קוריס

אוהדי הפועל רמת גן קראו ליובל נעים להתפטר במהלך התיקו עם הפועל עכו, אבל בינתיים זוכה המאמן לתמיכה מצד הנהלת המועדון. "לאוהדים יש זכרון קצר", אמרו גורמים ברמת גן. "איזה מאמן לקח ב-20 השנים האחרונות קבוצה שהיתה בפירוק בליגה השלישית והצעיד אותה עד לליגת העל?".

 

האדומים לא מסתירים את אכזבתם מהיכולת הדלה במשחקים האחרונים, אך מאמינים כי השינוי יחול בקרוב. "אנחנו צריכים להתגבר על המצב ולהשיג תוצאות יותר טובות. למעט התיקו מול עכו וההפסד לנצרת, אנחנו יחסית במצב סביר. אם היינו מנצחים את שני המשחקים האלה, היינו עם 17 נקודות ובחלק העליון של הטבלה", סיכמו.

 

רמת גן שוקלת לבצע מספר שינויים בסגל בעת חלון ההעברות בחודש הבא. בין המועמדים להגיע נמצא קשר אחי נצרת, יניב לוזון. "אם נצרת תשחרר אותו, יהיה על מה לדבר", אמרו בקבוצה. גם חלוץ מ.ס. אשדוד, ברק בדש, הוזכר כמי שעשוי להצטרף.


יניב לוזון. "אם נצרת תשחרר אותו, יהיה על מה לדבר" (צילום: אלי אלגרט)

 

הלם ותדהמה פקדו אמש את אנשי הקבוצה שהתבשרו על מותו הפתאומי של יהושע קוריס, אביו של הבעלים והיו"ר ירון קוריס. יהושע ז"ל נהג להגיע לכל משחקי הקבוצה והלך לעולמו בגיל 64. הוא יובא למנוחת עולמים מחר בשעות הצהריים. עקב הנסיבות המצערות, הוחלט בקבוצה לדחות את כינוס ועדת המשמעת אשר אמוה לדון בהשעייתו של רפי כהן. בזמן הקרוב הוא יקיים אימוני ריצה מסביב למגרש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל נעים
צילום: אלי אלגרט
מומלצים