שתף קטע נבחר

בני יהודה: מאמצים להכשיר את ראדי לב"ש

קשר בני יהודה, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, נעדר מאימון הקבוצה, שפתחה בהכנות לשבת. במידה שיהיה כשיר, ימלא את מקומו של סיניסה ליניץ' המורחק. לירוי צעירי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב

בני יהודה, שנהנתה אתמול (א') מיום חופשי אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה בשבת, שבה היום לאימונים. הכתומים יארחו בשבת הקרובה את הפועל באר שבע למשחק מסקרן מאוד, כאשר הבוקר פתחו בהכנות להתמודדות.

 

"כל משחק בליגה הזאת הוא קשה", אמר הקפטן אסי בלדוט, "למרות שזו ליגה של 16 קבוצות, אין משחק שהוא פשוט, אבל אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח".

 

מאימון הבוקר נעדר הקשר מהראן ראדי, שלא נכלל בסגל למשחק ב"אורווה" בעקבות רגישות בשריר הירך האחורי. ראדי עדיין סובל מרגישות בשריר וצפוי לשוב לאימונים רק לקראת סוף השבוע. נכון לעכשיו, טרם ברור האם הקשר יימצא כשיר לשבת, כאשר במועדון ייעשו מאמצים על מנת להכשירו.

 

בלי קשר לכשירותו של ראדי, מי שצפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בהרכב הוא לירוי צעירי, שפתח בקישור האחורי בשבת והציג יכולת טובה. גיא לוזון יחסר בשבת את סיניסה ליניץ', שהורחק בצהוב שני מול פתח תקווה וירצה את עונש ההרחקה מול באר שבע. במידה שראדי יימצא כשיר, הוא עתיד למלא את מקומו של ליניץ'. אם הוא לא יימצא כשיר, ייכנס חסן אבו זייד לתמונת ההרכב. מחר תקיים הקבוצה אימון בקאנטרי של הבעלים חזי מגן, ולאחריו ייצאו השחקנים לארוחה קבוצתית משותפת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא לוזון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים