שתף קטע נבחר
75

"זה לא נגמר, אה?"

מירי בוהדנה מציגה: העמוד הראשון של "ידיעות אחרונות" מיום הולדתה - 12 באוקטובר 1977. "כמעט בכל יום רואים בעיתון מקרה דומה וזה איום ונורא בעיניי", היא אומרת כשהיא נתקלת בידיעה על לכידת אנס מסוכן. "אסור להקל ראש ויש להטיל עונשים חמורים על עבריינים כאלה, למען יראו וייראו"

בעמוד הראשון של "ידיעות אחרונות" מהתאריך שבו נולדה מירי בוהדנה, מככב לא אחר מאשר טדי קולק, ראש עיריית ירושלים לשעבר, שנתפס מנמנם במהלך מטס חגיגי לכבוד המלכה הבריטית אליזבת. "זה שהוא נמנם באמת מצחיק", אומרת בוהדנה. "גם אני נמנמתי בחילופי משמרות של המלכה בלונדון. פעם-פעמיים בשבוע זה קורה, התקהלות, מלא אנשים, חיילים מצדיעים ובלגן בחצר הארמון. בבו (קובו, בן זוגה - ח.ד.) הקפיץ אותי פעם לראות מה קורה שם ואחרי כמה דקות, כשהתחלתי לנמנם בעמידה, אמרתי לו שזה לא מעניין. בוא נלך לעשות קניות".


 

"התחיל הרבה לפני שנולדתי". בוהדנה והכותרת (צילום: צביקה טישלר)

 

כותרת אחרת שלוכדת את תשומת לבה של מירי, בנימה קצת יותר רצינית, מכריזה על עמדת ישראל שלא לחדש את הפעילות הצבאית בלבנון. "פוליטית אני לא מבינה הרבה, אבל בדעות שלי אני בעד שלום ודו-קיום ושנגיע להבנות. שיחיו כמו שצריך איפה שהם ואז יש סיכוי שיושיטו לנו יד חזרה. זה סיפור שמלווה אותנו הרבה לפני שנולדתי, כתושבת שדרות ובת להורים שנמצאים בקו העימות".

 

גם לידיעה על אנס מסוכן שנלכד מירי מתקשה להישאר אדישה. "זה לא נגמר, אה? כמעט בכל יום רואים בעיתון מקרה דומה וזה איום ונורא בעיניי. אין מישהי שלא התקיפו אותה מינית. אליי לא הצליחו להתקרב פיזית, אבל מילולית היו כל מיני אובר-מחמאות והזמנות לכל מיני מפגשים שאת לא רוצה לדעת. אסור להקל ראש ויש להטיל עונשים חמורים על עבריינים כאלה, למען יראו וייראו".

 

ובתחתית העמוד, מודעה של יבואנית האופנה "פופלי", המזמינה בעלי בוטיקים ליהנות מדגמי 77'־78' תוצרת חוץ. "תגידי, הייתה להם פרזנטורית?" תוהה מירי. "אישית אני לא מכירה אותם. מהבית אני זוכרת את אופנת 'אתא'. בגלל שבאתי ממשפחה שלא היו בה מותרות ועודפים, היינו ממחזרים בגדים והכל הייתי מקבלת מאחותי. אם 'פופלי' האלה ייצאו בקאמבק, תקשרי אותי אליהם, אני מוכנה להיות פרזנטורית שלהם. זו תהיה סגירת מעגל". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים