שתף קטע נבחר

הסטארטאפ השקוף: טור פרידה

אחרי ששיתפו אתכם בהתלבטויות שלהם, ובדרך להשקת המוצר, מייסדי הסטארטאפ השקוף יוצאים לדרך - ונפרדים מהגולשים

זהו טור פרידה, אבל בעיקר זה טור השקה, כי סוף סוף, אנחנו מוכנים. ויקידו  יוצא לדרך, צבעוני ושמח, ואפשר להתחיל לשחק. אנחנו גאים לספר שאנחנו משיקים את ויקידו.

 

השאלות הקשות והכוח לעתיד

עברו כמה וכמה חודשים מאז שהתחלנו לכתוב את הטורים על הסטארטאפ השקוף. תולדתו ברעיון פרוע שהועלה בבלוג שלי והמשכו בתפיסת עולם שהמשכנו ליישם ושאנחנו מתכוונים להמשיך בה: כל העובדים אצלנו יודעים בדיוק מה מצב ההשקעה, מה מצב המשא ומתן עם השותפים הפוטנציאלים וכמה כסף נשאר בחשבון.

 

הטור השקוף התקבל ברגשות מעורבים, אבל גם זה בסדר. אני חייבת להודות שזה היה לא קל לעיתים, אבל אילץ אותנו להתמודד תדיר עם שאלות קשות, ואפשר לנו לחוות את "שלב השבלול" של הסטארטאפ בתוספת ממשק לעולם, מה שלא קורה בדרך כלל בשלבים האלו.

 

מעבר לזה, התפיסה השקופה היא גם כלפי חוץ, רוב מי שרוצה לדעת מה מצבנו מקבל תשובה ברורה, וכמובן, הטור פה. ברוח הדברים האלו – השקעת ה- Seed נחתמה, הספרים עומדים בגאווה אצל עורכי הדין, החותמות מתנוססות על כל עמוד וכמובן, הכסף בחשבון. אחריות גדולה, אבל גם כוח לעתיד. 

 

מה זה "מוכן"?

כמו תמיד, מוכן היא לפעמים מילה גדולה, שלב הבטא הקסום הגיע אצלנו לשלב שבו אנחנו מוכנים/נאלצים לוותר על אשליית ה"אנחנו לבד בעולם" לקחת את הסיכון הגדול מכולם ולתת לכולם לפסוע ברגל בוטחת, ידידותית לעיתים, גסה לעיתים, לתוך העולם שיצרנו, בסיכומו של דבר, יצרנו אותו עבורכם, ועבור ילדכם.

 

בשבועות האחרונים נתנו לכמות קטנה של חברים ומשפחה להכנס לויקידו, ליצור חשבונות ולהתחיל פעילות, מכל אחד למדנו, ואנחנו מקווים להמשיך וללמוד מכל אחד ואחד מהמשתמשים שלנו, אנחנו פותחים עכשיו את השערים לקוראי ווינט וקוראי הטור הזה בדיוק כדי להמשיך את המהלך, ולתת לכם להסתכל מסביב בעצמכם, על מנת לשפר את המוצר עד כמה שאפשר.

 

את שאר העולם אנחנו עדיין מכניסים טיפין טיפין. תוכלו לפתוח כמה חשבונות ילדים שתרצו, ליצור להם קיצורי דרך ולאפשר להם לשלוח הודעות לכם, ההורים, לחברים ולבני משפחה. את ההודעות הנשלחות לסלולר אנו מספקים בחינם עד סוף חודש דצמבר.

 

ויקידו הוא מוצר שמבחינתנו הוא קטגוריה חדשה באינטרנט של היום, ואנחנו צריכים אתכם כדי להוכיח את זה. אנחנו מתכוונים לקחת את עולם התקשורת לילדים ולהורים צעד אחד קדימה וגם אם זה רק צעד קטן, הרי שהוא מהווה את הרגל בדלת – וכל עולם התקשורת מחכה מאחורי הדלת הזו. אני מאמינה בזה בכל ליבי.

  

המשיכו לעזור לנו

מעבר לכיף, זה יהיה בטוח, עשינו היפוכים באוויר גם במחירים של תהליכים שהיינו יכולים לעשותם פשוטים יותר או קלים יותר. אנחנו הורים, ומעבר לזה אנחנו אנשי אינטרנט, וברור לנו שאם זה לא בטוח אז אנחנו לא רוצים את זה.

  

כתמיד, אתם יכולים ליצור איתנו קשר במייל.  אנחנו מבטיחים (כתמיד) להתייחס, לנהל דיון, ולקבל הצעות ובקשות. הגענו לסוף של הטור הזה, אבל מבחינתנו זו רק ההתחלה של הדיאלוג. הייתם לנו (בסופו של דבר , והיה לא קל) לעונג גדול, תודה.

 

כתבו לנו:

amit@vikido.com

yami@vikido.com

 

עקבו אחרנו בטוויטר:

@vikidoteam

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוצאים לדרך. ויקידו נפרדים
מומלצים