שתף קטע נבחר

סיטי: הסנטימנט של אפי פיתוח הופך חיובי

סיוע מכיוון בלתי צפוי לאפריקה ישראל: בסיטיגרופ חוזרים על המלצת קנייה למניה אפי פיתוח מתוך צפי כי החברה תוכל להקטין את הוצאות המימון של הפרויקטים

ממשלת מוסקבה הודיעה לאחרונה כי תספק סובסידיות לאפי פיתוח, כל עוד החברה תעמוד בקריטריונים של העלאת תקבולי המסים שינבעו מהפרוייקטים שהיא מפתחת. כלומר העסקים שאפי פיתוח תשכן, ייצרו לעיר מוסקבה תקבולי מסים גבוהים יותר.

 

 

התנאי השני הוא שהחברה תגדיל את עבודות הפיתוח בעיר ב-25%. התנאי השלישי הוא שהחברה תגדיל את התעסוקה באיזור הפיתוח ב-10%. אפי פיתוח מקבוצת אפריקה ישראל, נמצאת בשליטת לב לבייב.

 

בעבודת המחקר של סיטיגרופ חוזים הכנסות של 200.8 מיליון דולר לאפי פיתוח ב-2010 והכנסות של 778.9 מיליון דולר ב-2011. יחד עם זאת, מאמינים בסיטיגרופ כי החברה תרשום הפסד של 153.6 מיליון דולר ב-2010 ו-147.7 מיליון דולר ב-2011.

 

מחיר היעד של סיטיגרופ עבור מניית אפי פיתוח עומד על 3.5 דולר. הערכת השווי בוצעה לפי מודל DCF להיוון תזרימי המזומנים מהפרויקטים של החברה.

 

מחיר ההון המשוקלל של החברה גבוה יחסית ועומד על 18.1%. כלומר זהו מחיר ההון המשקף את התשואה המשוקללת על הנכסים, בין היתר בשל רמות הסיכון בהן פועלת החברה והעלייה בתשואות חברת האם.

 

השווי ההוגן של מניית אפי פיתוח כיום על פי סיטי, עומד על 2.9 דולר למניה, ומחיר היעד של 3.5 דולר משקף את הצפי לגבי התפתחות מחיר המניה ב-12 החודשים הקרובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לב לבייב
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים