שתף קטע נבחר

לראשונה מזה 5 משחקים: טישמן ראה פרקט

הישראלי של פלורידה גייטורס ניצל את ה-38:79 הקליל על פרסבייטריאן כדי לשחק שבע דקות ולקלוע שתי נקודות. כרמל בוכמן שוב לא ראה פרקט במדי טמפל

לא קל מעבר לים. נמרוד טישמן (שמשום מה מכונה על ידי ESPN רוד טישמן), וכרמל בוכמן ממעטים לקבל דקות משחק במכללות שבהן הם משחקים. הבוקר (ה') זכה סוף סוף טישמן לדקות משחק במדי הפלורידה גייטורס, שהביסה בקלילות 38:79 את פרסבייטריאן בלו האוס.

 

הישראלי ניצל את העובדה שאחרי מחצית ראשונה מוחצת (14:43) המשחק הפך לגארבג' טיים, ועלה, לראשונה מזה חמישה משחקים, לשבע דקות שבהן הספיק לקלוע שתי נקודות, לחלק שני אסיסטים ולהוריד שני ריבאונדים. טישמן, שלו זו היתה הופעה שישית במדי הגייטורס (3:10), מחזיק בממוצע של 0.4 נקודות ו-0.4 אסיסטים בלבד על כה.

 

הישראלי השני במכללות, בוכמן, צפה מהספסל בקבוצתו מנצחת בפעם ה-11 העונה (לעומת שני הפסדים) והשביעית ברציפות, הפעם 60:70 בחוץ על צפון אילינוי האסקיז. עד כה שיחק בוכמן רק שלוש פעמים, כשהפעם האחרונה שבה הוא ראה פרקט במדי הינשופים היתה ב-8 בדצמבר (42:64 נגד מיאמי). המשחק הבא של טמפל יתקיים בשבת נגד קנזס, פלורידה תשחק ביום ראשון נגד צפון קרוליינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נמרוד טישמן
צילום: עוז מועלם
מומלצים